Wydanie: PRESS 03/2017

Emocje dla państwa

Sponsoring sportowy stał się dla spółek skarbu państwa jednym z najbardziej efektywnych kanałów promocyjnych.

Jak zauważają specjaliści od marketingu sportowego, po ostatnich zmianach politycznych spółki skarbu państwa zwiększyły zaangażowanie w sport, traktując to jako społeczną powinność. Czasem nawet za tą aktywnością nie idą działania zmierzające do promocji samej firmy. Z drugiej strony bywa, że potężne dotacje rozleniwiają związki i organizacje sportowe, które już nie starają się szukać innych partnerów. – Ta zwiększona aktywność mogłaby przekładać się na więcej dla nich korzyści – zauważa Michał Łukawski, client service director w agencji Syzygy Warsaw.

Same firmy widzą to inaczej.

Maciej Weber

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.