Wydanie: PRESS 03/2017

Nie do wyprostowania

Firmy i marki krzywdzone nieprawdziwymi informacjami podawanymi w mediach szukają sposobów, jak skutecznie bronić się w oczach klientów.

Zwykłe sprostowania są nieskuteczne, a przeprosiny mocno spóźnione. Specjaliści od komunikacji wiedzą, że lepiej mieć wśród dziennikarzy sprzymierzeńców niż wrogów, dlatego tradycyjnych sprostowań domagają się coraz rzadziej. Ale to nie znaczy, że już nikt w mediach nie przeprasza. Zdarza się to nawet premierom.

Grzegorz Kopacz

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.