Wydanie: PRESS 01-02/2014

Sztuka kuracji newsa

W dziennikarskim światku redaktorzy Business Insider uchodzą za mistrzów wartości dodanej – czyli kompilowania materiałów

Jesteśmy trzecią co do wielkości cyfrową publikacją biznesową, po »The Wall Street Journal« i »Forbes«” – poinformował w grudniu ub.r. Henry Blodget, szef portalu Business Insider. To był jego komentarz na pojawiające się w mediach doniesienia o możliwości sprzedaży portalu. „W skali miesiąca mamy więcej czytelników niż Bloomberg.com, Businessweek.com, CNBC.com, FT, Economist i wiele innych renomowanych publikacji” – chwalił się Blodget, który na razie nie chce portalu sprzedawać.
Business Insider, który miesięcznie odwiedza 30 mln internautów, budzi, podobnie jak jego założyciel, spore emocje na amerykańskim rynku.

Tomasz Deptuła, Nowy Jork

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.