Wydanie: PRESS 10/2013

Kobieta zmienną jest

Dedykowane Polkom media muszą wciąż sprawdzać, co je interesuje, a co już jest dla nich passé

Polka przechodzi transformację: od tradycyjnej gospodyni domowej do kobiety dążącej do samorozwoju, ciekawej świata. Pokazało to kolejne badanie – tym razem przeprowadzone w 2012 roku przez dom badawczy Maison we współpracy z agencją Garden of Words, która specjalizuje się w marketingu kobiecym.

– Dzisiaj Polka to kobieta, która w życiu codziennym wciąż jest domowym logistykiem, ale ma zupełnie nowe podejście do kwestii partnerstwa w związku czy podziału obowiązków w rodzinie – mówi Katarzyna Pawlikowska, współzałożycielka agencji Garden of Words. – Ma też określone poglądy w wielu dziedzinach, takich jak polityka czy biznes, które głosi w sposób jasny i rzeczowy. Takiego samego sposobu komunikacji oczekuje – dodaje Pawlikowska.

Stwierdzenie, że Polki się zmieniają, wydawałoby się – banalne, jest kluczowe dla mediów adresowanych do kobiet. Aby dać produkt, który spełni oczekiwania kobiet, trzeba je najpierw poznać. A skoro oczekiwania te się zmieniają, media muszą wciąż obserwować te zmiany i za nimi nadążać.

Beata Goczał

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.