Wydanie: PRESS 05/2013

Marka poza blokiem

Nowe formy promocji w telewizji zapewne staną się standardem

W czasach zapchania telewizyjnych bloków reklamowych stacje szukają nowych pomysłów na przyciągnięcie reklamodawców, a oni sposobu na wyróżnienie się w szumie reklamowym. Odpowiedzią na oczekiwania obu stron są nowatorskie pomysły na zaistnienie marki poza blokiem reklamowym. – Zyskują coraz większą popularność ze względu na możliwość kontekstowego promowania produktów czy usług, są więc bardziej wartościowe pod względem jakości. Podobnie kilka lat temu nowością było wykorzystywanie formatu typu product placement, dziś będącego już standardem – mówi Aleksandra Witczak, client leadership w domu mediowym Mindshare Polska. 

Pracownicy biur reklamy telewizji przyznają, że klienci coraz częściej pytają o nowe rozwiązania. Dlatego w ub.r. w Atmedia (broker obsługujący kanały tematyczne) utworzono komórkę zajmującą się realizacją akcji specjalnych. Biuro reklamy Discovery Polska ma zespół zajmujący się pełną obsługą niestandardowych projektów reklamowych – począwszy od pomysłu po realizację. Wśród telewizji ogólnopolskich najwięcej rozwiązań reklamowych szytych na miarę proponują TVN i TVP.

Opr. BG

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.