Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Cut The Mustard  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Cut The Mustard  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Cut The Mustard  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 05/2013

Z klasą i kasą

Portal Trojmiasto.pl to ewenement na skalę krajową. Nie ma lokalnego wydawcy, który nie zazdrościłby mu sukcesu

Internauta, wpisując w wyszukiwarkę hasło „Trójmiasto”, otrzyma dziś jako pierwszy wynik stronę www.trojmiasto.pl. – Wysoka pozycja portalu w wyszukiwarce jest zasługą długiej obecności w sieci i umiejętnego tagowania stron. Pozycjonowanie stosujemy w delikatnym stopniu – twierdzi Michał Kaczorowski, obecnie prezes zarządu i redaktor naczelny Trojmiasto.pl. 

Największą oglądalność generuje strona główna, po niej najwięcej wyświetleń ma dział Wiadomości, a w nim Fakty i opinie, następnie ogłoszenia i katalog firm, później forum i serwisy tematyczne. Jednak jako pierwsze powstały działy Rozrywka i Kino, później – do dziś niezmiennie popularny dział – Komunikacja. Pomysły na nowe sekcje tematyczne podsuwali sami internauci. Dzięki nawiązaniu współpracy z pasjonatami różnych dziedzin powstały więc działy takie jak Rowery czy Moto w sekcji Pasje i emocje. Portal bardzo dba o interakcję z czytelnikiem – w dziale Kontakt można informować dziennikarza dyżurnego o wydarzeniach z ostatniej chwili albo zgłosić sprawę do interwencji. Jest też dział Co Cię gryzie?, w którym internauci opisują mniej pilne problemy – o tym, że nie na darmo, świadczą aktualizacje i opisy pozytywnie rozwiązanych spraw.

– Mocne strony tego portalu to użyteczne informacje, takie jak rozkład jazdy komunikacji miejskiej, katalog firm czy ogłoszenia drobne – przyznaje Mirosław Kowalski z Piano Media. – Z pewnością mają też jeden z najbogatszych zestawów podpowiedzi, jak spędzić wolny czas w Trójmieście, dzięki czemu portal ma sporo ruchu z całego kraju. Świadczy to o dobrze wykorzystanej możliwości przedstawienia atrakcji regionu – dodaje Kowalski.

Anna Małuch, „Gazeta Tczewska”

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.