TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 04/2013

Pracodawca ze znakiem jakości

Firmom z reputacją dobrego pracodawcy łatwiej znaleźć i zatrzymać pożądanych specjalistów. I mniej je to kosztuje

Choć na rodzimym rynku pracy szukających jej nie brakuje, a bezrobocie osiągnęło od dawna nienotowany poziom 14,4 proc., PZU rozpoczęło w marcu szeroko zakrojoną kampanię, w której promuje się jako pracodawca gwarantujący „pracę przez dużo P. – pomysłowość, pasja, perspektywa, prestiż i pole do popisu”. W reklamach w Internecie, prasie, radiu, autobusach i na citylightach zlokalizowanych w pobliżu uczelni PZU przedstawia się jako firma: nowoczesna, prężnie działająca, a równocześnie stwarzająca możliwości rozwoju. W ten sposób promuje wśród studentów i absolwentów swój program praktyk i staży.  

Czy rzeczywiście w obecnej sytuacji trzeba aż kampanii reklamowej, by pozyskać pracowników? – Bez podejmowania działań wizerunkowych czy też reklamowych nie jesteśmy w stanie podnosić naszych wyników, a więc rekrutować ludzi z potencjałem, jakiego szukamy, którzy będą stanowili o przewadze rynkowej PZU – twierdzi Magdalena Bargieł, dyrektor ds. rozwoju talentu w biurze zarządzania kadrami PZU. Jednocześnie jednak przyznaje, że reklama skierowana do potencjalnych pracowników działa tak jak każda inna klasyczna kampania: buduje wizerunek. A ten sprzedaje. 

PZU jest jedną z jeszcze nielicznych rodzimych firm, które tak szeroko stosują promocję employer brandingu. Do niedawna był to niewiele znaczący termin w działaniach human resources, który jednak w ostatnich latach robi w Polsce zaskakującą karierę.

Magdalena Rydzik

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.