Wydanie: PRESS 11/2012

Reklama na nas paczy

Popularność internetowych memów wykorzystują reklamodawcy, bo to dla nich możliwość taniego dotarcia do rzesz odbiorców

Po odwołanym z powodu ulewy nad Stadionem Narodowym meczu Polska – Anglia w zeszłym miesiącu własnego mema stworzyła wypożyczalnia samochodów Six Rent a Car. Firma umieściła na swoim fan page na Facebooku grafikę przedstawiającą samochód typu kabrio na tle Stadionu Narodowego i hasło „W Sixt Ty decydujesz o zamknięciu dachu”.
W ciągu godziny obrazek został udostępniony wielokrotnie. Tak właśnie działa mem – nawiązujący do jakiegoś wydarzenia twór internetowy, najczęściej w formie obrazka z hasłem, który żyje w sieci własnym życiem.

Tomasz Wiaderek

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.