Wydanie: PRESS 11/2012

Fachowcy radzą PRasie

Jakich błędów unikać, walcząc o czytelników drukowanych wydań

Podczas gdy wydawcy z przerażeniem patrzą na spadającą sprzedaż ich tytułów i szukają sposobów, jak temu zaradzić, fachowcy od public relations i strategii widzą pewne rozwiązania. Może niektóre z poniższych porad oburzą wydawców, może wydadzą się im nierealne, wydumane – warto jednak się nad nimi pochylić. Choćby po to, by wiedzieć, jak na prasę patrzą ci, którzy nie uważają gazet i magazynów za szczególne medium, któremu z definicji należy się szacunek i stałe miejsce na rynku. Wydawcy powinni przyjąć do wiadomości, że prasa to nie tylko dziennikarze i papier – to również przedsięwzięcie biznesowe, które – choć ma swoją specyfikę – podlega takim samym regułom w sferze wizerunku i sprzedaży, jak każda firma.
A więc: o czym najwyższy czas pomyśleć w pięciu głównych obszarach prasowego biznesu?

Jan Fusiecki

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.