Wydanie: PRESS 07/2012

10 przykazań dla dziennikarza

Dziennikarze wieszają psy na pracownikach agencji PR. Ale i ci drudzy mają uwagi do pracy dziennikarzy. Oto one

Adam Łaszyn, prezes Alert Media Communications, parafrazuje ks. Józefa Tischnera i mówi, że tak jak są ludzie i ludziska, tak są dziennikarze i dziennikarzyska. – W każdym zawodzie są rzetelni fachowcy i tacy, którzy nie przynoszą chluby swojej profesji – mówi Łaszyn.

Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy Grupy BRE Bank, uważa, że mur między dziennikarzami a piarowcami jest mitem. – Nie da się ukryć, że dziennikarze i piarowcy reprezentują odmienne grupy. Jednak dobra współpraca opłaca się obu stronom – mówi. – Najwięcej nieporozumień powstaje wtedy, gdy z jednej strony mamy pseudopiarowca zajmującego się marketingiem, a z drugiej pseudodziennikarza zajmującego się kreowaniem rzeczywistości – dodaje Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR.

Tomasz Wiaderek

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.