Wydanie: PRESS 07/2012

Zadbać o ludzi

Rośnie grupa firm, które rozumieją, że dobra polityka pracownicza gwarantuje przedsiębiorstwom pozytywny wizerunek

Firma outsourcingowa Capgemini w Polsce współpracująca z klientami francuskojęzycznymi zauważyła, że wielu kandydatów do pracy spełnia większość wymogów. Nie znają jednak języka. Aby dać im szansę zatrudnienia, zdecydowała się wdrożyć program nauczania języka francuskiego dla nowych pracowników. Teraz dołączyła do niego dodatkowy – dla obcokrajowców już pracujących w firmie, którego elementem jest m.in. wewnętrzny portal Welcome.pl. Przeszkoliła blisko 250 osób.

Małgorzata Greszta, partner zarządzający CSR Consulting, która prowadzi szkolenia dla firm i organizacji, twierdzi, że podobne programy społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) to nowy trend w kampaniach dotyczących aspektów pracowniczych. – Wiele firm na krajowym rynku odpowiedzialność społeczną w relacjach z pracownikami postrzega jako zapewnienie bezpieczeństwa. Rośnie jednak powoli grupa firm, które zrozumiały, że elementem odpowiedzialności wobec nich są także wszelkie praktyki związane z godzeniem życia zawodowego i prywatnego, włączaniem ich w procesy zarządzania i promowaniem zdrowego stylu życia – mówi Greszta.

Dorota Olczyk

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.