Wydanie: PRESS 09/2011

Żółte strony biznesu

- Yellow pages zarabiają w Internecie. Pierwsze udane przejście z papieru do sieci?

W siedzibie Pkt.pl stoi gablota z drukowanymi książkami telefonicznymi, a w holu konkurencyjnego Eniro Polska, właściciela Panoramy Firm, wisi plazma prezentująca mobilne aplikacje firmy. Dwaj najpoważniejsi gracze na rynku katalogów teleadresowych, tzw. yellow pages, dziś mocno inwestują w Internet. W Eniro w ub.r. ok. 30 proc. wpływów pochodziło z sieci. W Pkt.pl w br. przychody ze sprzedaży rozwiązań internetowych mają stanowić 80 proc.

Więcej we wrześniowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.