Wydanie: PRESS 09/2011

Bazar prasowy

- Internetowy handel tekstami – jak to robią Niemcy

Freelancer Andreas Voigt z Berlina specjalizuje się w tematach związanych z nieruchomościami, planowaniem miejskim, architekturą i edukacją. Prowadzi jednoosobowe biuro dziennikarskie, pisząc artykuły do dzienników krajowych, prasy stołecznej oraz portali internetowych znanych tygodników. Niedawno Voigt zarejestrował się na internetowej giełdzie tekstów DieRedaktion.de. Oferuje tam m.in. artykuł o luksusowych mieszkaniach budowanych w Berlinie czy o studiowaniu bez matury. Za wtórną publikację (te teksty ukazały się już w prasie berlińskiej) Andreas żąda 120–200 euro. 

– Chcę wypróbować ten model – mówi Andreas Voigt. – To może być dobry sposób na sprzedaż artykułów, które już kiedyś się ukazały – dodaje. Nie wyklucza, że jeśli giełda sprawdzi się w praktyce, będzie na niej oferował także ekskluzywne, niepublikowane wcześniej materiały.

Więcej we wrześniowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.