Wydanie: PRESS 09/2011

Wizja lokalna

- Wydawcy w terenie z sukcesem rozkręcają telewizję w sieci

Wideonewsy już ponad trzy lata temu zaczęły doceniać duże portale, takie jak Gazeta.pl czy Onet.pl. Półtora roku później w ich ślady ruszyły pisma lokalne i regionalne. I niektóre nie ograniczają się do zamieszczania zwykłych materiałów wideo. Mają prezenterów, którzy przeprowadzają rozmowy w prowizorycznych studiach, wydają serwisy informacyjne na wzór „Faktów” TVN czy „Wiadomości” TVP 1. 

Jednak tego typu działania to już wyższa szkoła jazdy. Wielu wydawców lokalnych telewizją nazywa po prostu dział wideo. 

– Szacujemy, że co trzeci spośród 120 tytułów związanych ze Stowarzyszeniem Gazet Lokalnych już inwestuje w wideo – mówi Daniel Bochnak z SGL. 

Pod skrótem TV w nazwie Pałuki TV tygodnika „Pałuki”, któremu szefuje prezes SGL Dominik Księski, kryją się relacje wideo z regionalnych uroczystości. Nowe materiały pojawiają się kilka razy w tygodniu, czasem codziennie. Podobnie działa Tygodnik TV tworzony przez redakcję „Tygodnika Płockiego” i Nowiny TV („Nowiny Wodzisławskie”, „Nowiny Raciborskie” oraz „Tygodnik Rybnicki”).

Więcej we wrześniowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.