Wydanie: PRESS 07/2011

Ruchomy cel

- Reklama chce być bliżej ciebie. Mobilny
marketing rządzi

To, że marketingowcy coraz bardziej doceniają mobilne kanały komunikacji, zauważa  Łukasz Makowski, prezes zarządu firmy LookSoft, producenta aplikacji mobilnych. – Dzięki telefonom reklama internetowa staje się bardziej osobista. Mobile marketing tworzy nowy punkt styczności odbiorcy z przekazem reklamowym. Z Internetu mobilnego korzystamy wtedy, kiedy jesteśmy poza domem, biurem, zasięgiem telewizji, radia, komputera stacjonarnego – przekonuje Makowski. 

Z kolei zdaniem Łukasza Kawęckiego, prezesa Optizen Labs, firmy projektującej i wdrażającej rozwiązania mobilne, atutem dla użytkownika jest możliwość korzystania z tego najbardziej podręcznego terminalu w każdej chwili i wszędzie. – Co z tego wynika dla marketingu? Zarówno możliwość generowania sprzedaży, jak i budowania wizerunku firmy jako innowacyjnej, korzystającej z najnowszych rozwiązań technologicznych – wymienia mocne strony mobile marketingu Kawęcki.

Więcej w lipcowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.