Temat: biura reklamy 2021

Wydanie: BIURA REKLAMY 2021

NEWONCE.MEDIA

MICHAŁ MICHALSKI CEO, ANNA WYSGA sales director

Specyfika grupy newonce.media wynika z unikalnej koncepcji: kompetencje agencji kreatywnej łączymy z docierającymi do prawie 1,5 mln unikalnych użytkowników miesięcznie mediami, co daje mieszankę w postaci wiarygodnych i angażujących komunikatów.

Naszym atutem jest też szeroka oferta reklamowa, w której klient znajdzie zarówno produkcję podcastów, treści wideo (w tym reklam telewizyjnych i kinowych) i tekstowych, jak i wynajem przestrzeni newonce.baru z emisją materiałów wideo na ekranach (traffic w sezonie to nawet kilka tysięcy osób dziennie).

W tym roku będziemy szczególnie podkreślać przewagi wynikające ze współpracy z marką newonce. Klienci nie oczekują od nas tylko przekazania swoich założeń kampanijnych, ale współpracy w formule brand x newonce, gdzie dochodzi do unikatowego połączenia dwóch światów. Świat marki zostaje uwiarygodniony przez ugruntowaną w grupie docelowej pozycję newonce’a. W tym roku stawiamy przede wszystkim na długofalowe, mądre i efektywne partnerstwa.

W naszym kalendarzu jest już kilka projektów offline, które będą funkcjonować niezależnie od sytuacji pandemicznej. Jednym z nich jest newonce.camp, czyli tygodniowe „kolonie dla dorosłych”. Każdy z partnerów ma do dyspozycji poświęconą mu przestrzeń, a także pakiet niepowtarzalnych świadczeń na miejscu i w kampanii digitalowej wspierającej projekt. Będziemy też kłaść bardzo duży nacisk na rozwój newonce.radio – naszego obecnie najlepiej performującego i najszybciej rosnącego medium – w formule live i podcastowej.

MEDIA

Internet: newonce.net – zasięg: 575 tys. użytkowników i 4 mln odsłon, newonce.sport – zasięg: 300 tys. użytkowników i 2,5 mln odsłon (I 2021, Google Analytics), newonce.radio – 1,1 mln słuchaczy/uruchomień, 170 tys. unikalnych użytkowników (I 2021, Radio.co), ponad 1 mln odtworzeń podcastów miesięcznie (dane własne wydawcy), profile w mediach społecznościowych – łącznie 467 638 śledzących i 34 775 078 kontaktów miesięcznie

Prasa: „newonce.paper” – nakład: 5 tys. egz.

Eventy: newonce.camp – „obóz wypoczynkowy dla dorosłych”, dwie premiery ramówek newonce.radio rocznie, dwie premiery magazynu „newonce.paper” rocznie

TOP KLIENCI

Samsung, Wyborowa/Ballantine’s, Levi’s

LUDZIE

Michał Michalski – CEO
Anna Wysga – sales director, tel. 509 732 887, [email protected]

STRUKTURA

Struktura biura reklamy newonce jest – jak cała grupa i jej filozofia działania – niestandardowa. Działem kieruje Anna Wysga, sales director, wraz z Michałem Michalskim, CEO grupy, ale za poszczególne projekty odpowiedzialni są project managerowie i to oni odpowiadają przed klientem.

Za kluczowych klientów i projekt „newonce.paper” odpowiada Alicja Szewczyk, head of marketing & production, Alicja Szewczyk, tel. 660 794 616, [email protected].

Za projekty komercyjne w radiu odpowiada Anita Bugajska, media owner newonce.radio, tel. 507 129 315, [email protected].

Specjalnością newonce.media są projekty niestandardowe. Bazują one na niedostępnych dla rynku tradycyjnych mediów i agencji insightach oraz doskonałej znajomości grupy docelowej. Dzięki tej wiedzy newonce realizuje kampanie łączące media własne, produkcję kontentu i współpracę z jakościowymi influencerami. Ważnym punktem realizowanych przez newonce.media aktywacji jest przestrzeń newonce.baru i mieszczącego się w nim newonce.radia. W tym miejscu widać jak na dłoni, że newonce i szeroko pojęte „miasto” rozumieją się doskonale.

KONTAKT

[email protected]
www.newonce.media

HIT 2020

Przede wszystkim był to rok, w którym do naszego portfolio produktów trafiły dwie aplikacje: newonce (łącząca newonce.net i newonce.radio) oraz newonce.sport (to medium wystartowało w styczniu ub.r.), poszerzając ofertę grupy o spójny ekosystem treści i nowe formaty reklamowe. Partnerem aplikacji newonce jest od początku marka Samsung, a obie nasze aplikacje zainstalowane są na ponad 190 tys. urządzeń mobilnych.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.