Spis treści:

Nikt mi nie mówi, jak pisać

"Nie było reportażu, który by przeszedł bez echa, po którym nikt by do mnie nie napisał. Trzy razy usłyszałam od bohaterów, że dzęki mnie żyją" - mówi Justyna Kopińska w rozmawie z Elżbietą Rutkowską.

 

Artykuł bezpłatny

Dwunasty kawałek

Nagradzany reporter Witold Szabłowski napisał reportaż na podstawie obejrzanego filmu.

Kamienna twarz

Dziennikarze znający Krzysztofa Ziemca dziwią się, że swą twarzą uwiarygadnia manipulacje „Wiadomości”.

Fakty o fact-checkingu

Jedno z podstawowych zadań dziennikarskich – sprawdzanie prawdziwości wypowiedzi – wyrasta na osobną gałąź żurnalistyki. Pomogły temu wybory w USA.

Poważni w internecie

Holenderskiemu portalowi zazdroszczą dziennikarze w całej Europie. Szefowie De Correspondent dobrze płacą, nie poganiają do pisania, mają wciąż nowe pomysły.

Media w szoku

Amerykańskie media nie chciały uwierzyć, że Donald Trump może wygrać wybory. Dziś przecierają oczy ze zdumienia. Ich wiara we własne przekonania pozbawiła ich obiektywizmu i była tak silna, że niektóre media pisały wręcz o ich arogancji.

Koniec obiektywizmu w USA

Nie tylko amerykańscy dziennikarze mieli problem z relacjonowaniem tegorocznej kampanii wyborczej. Polscy również.

(Prawie) jak w telewizji

Coraz więcej portali zaczyna ustalać stałe godziny premier programów wideo.

Bibuła, czyli wolność

Pisma wydawane w drugim obiegu odegrały ważną rolę w przebudzeniu i uświadamianiu społeczeństwa przed 1989 rokiem.

Patrzą na władzę i wsparcie

Oko.press powinno nastawić się na jedną dużą zbiórkę funduszy w roku, a nie kilka małych, jak obecnie.

Patroni wszystkich świetnych

Serwis Patronite.pl to dobry sposób, by odbiorcy płacili bezpośrednio twórcom, a nie pośrednikom.

Unifikacje aplikacji

Aplikacje mobilne nie rozwiązują problemów wydawców prasy.

Mistrzowie wideo

W Grand Video Awards 2016 nagrodziliśmy m.in. podróż z kamerą przez Pakistan i wideokazanie.

Z kamerą wśród ludzi

Z Krzysztofem Gonciarzem, zdobywcą czterech nagród w Grand Video Awards, rozmawia Iga Kołacz.

Pr-owa wydmuszka

Legia Warszawa, nawet gdy „zwycięsko remisuje” z Realem Madryt, przegrywa wizerunkowo.

Wygrane emocje

W kampaniach wykorzystujących tegoroczne wydarzenia sportowe najwięcej osiągnęły firmy, które działały długofalowo.

Outdoor z sercem

Firmy reklamy zewnętrznej angażują się w działania CSR, korzystając w pełni ze swojego potencjału reklamowego.

 

Artykuł bezpłatny

Między misją a Excelem

W sponsoringu kultury liczą się emocje, a nie tylko ekspozycja marki. Zwrot z inwestycji rozpatrywany poprzez wynik finansowy to nie wszystko, ważna jest idea – wynika z debaty towarzyszącej ogłoszeniu wyników badania Top Marka 2016*.

Poprzednie numery

Press
Press
Press