Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Spis treści:

Oko na polityków

- Jestem odporna na sodówkę. Co nie zmienia faktu, że nagrody sprawiają mi przyjemność - mówi Bianka Mikołajewska (OKO.press) w rozmawie z Jackiem Nizinkiewiczem („Rzeczpospolita”).

Bóle wcielenia

Oszukują, by dowiedzieć się prawdy; chcą demaskować, ale nie krzywdzić – reportaż wcieleniowy jest pełen paradoksów.

Wyrzucanie balastu

Szefowie Agory restrukturyzują firmę, pozbywając się doświadczonych ludzi.

Ruch masowy

Dobra zmiana, rozwój redakcji internetowych, kłopoty redakcji prasowych spowodowały, że w 2016 roku na rynku pracy w mediach ruch był niebywały. Przedstawiamy tylko wybrane przypadki dziennikarzy z redakcji warszawskich, którzy zmienili pracę. Tych, którzy nie zgodzili się skomentować swojej decyzji, nie uwzględniliśmy.

Wolne słowo cichnie

Strach, represje, odcinanie reklam i przejmowanie redakcji – w ten sposób prezydent Turcji rozprawia się w swoim kraju z niezależnymi mediami.

(Nie)solidarni

O solidarności zawodowej wśród związkowców z mediów trudno dziś mówić.

Tygodnik obrotowy

Michał M. Lisiecki wie, jak przekonać do swojego tygodnika władzę, ale z przyciąganiem czytelników do „Wprost” idzie mu słabo.

Informacje z Youtube

Podczas gdy polscy widzowie mają turecki serial przed „Wiadomościami”, amerykańscy internauci oglądają „turecki” program informacyjny.

Youtuber, czyli pisarz

Youtuberzy jako autorzy książek wydają się żyłą złota. Ale nie zawsze nią są.

W trybie czuwania

Cały dzień przeglądają Facebooka, godzinami śledzą trendy na Twitterze – specjaliści od social mediów w... mediach.

Jak się dać okraść

Sprawdź, czy tak jak Mark Zuckerberg, jesteś dyletantem w kwestii tworzenia haseł dostępu.

Porzucić strefę komfortu

Do zmiany pracy motywuje możliwość realizacji wizji i budowania własnych zespołów. Przegląd transferów w reklamie i marketingu.

Grand Press 2016

W głosowaniu 54 redakcji Dziennikarzem Roku 2016 została Bianka Mikołajewska.Zobacz jak głosowały redakcje i przeczytaj relację z gali Grand Press 2016.

Start-upy medialne w Wielkiej Brytanii

Start-upy związane ze światem mediów, PR czy reklamy pojawiają się w Wielkiej Brytanii często, jednak niewiele z nich osiąga sukces i nierzadko dość szybko upadają. Poniżej przedstawiamy te, które oferują potencjalnie nowe furtki dla rozwoju branży.

Może ugryźć

Kamila Gasiuk-Pihowicz, nowa twarz opozycji, musi popracować nad wizerunkiem.

Dlaczego klienci nie chcą płacić agencjom biorącym udział w przetargach

Pewien klient zapytany, dlaczego płaci agencjom designerskim za udział w przetargu po 100 tys. zł, a reklamowym nie płaci nic, odpowiedział: bo oni w przetargu naprawdę ciężko pracują, a wasze pomysły rodzą się pod prysznicem.

Strasznie chwytają

Z Martinem Stankiewiczem, laureatem nagrody Grand Video Awards, rozmawia Iga Kołacz.

W otwarte karty

Niemieckie wydawnictwa nie kryją, że stawiają na reklamę natywną. Niektórym generuje ona już jedną piątą przychodów z internetu.

Poprzednie numery

Press
Press
Press