TVP, tak jak TVN Media i Polsat Media, również podnosi ceny reklam na 2026 rok
Poziom podwyżki w TVP jest niższy niż na 2025 rok (fot. Arsen Petrovych/TVP)
Oferta handlowa biura reklamy Telewizji Polskiej na 2026 rok zakłada wzrost kosztów dotarcia – ustalił "Presserwis".
Koszty dotarcia będą wyższe o 5 proc. niż w tym roku (podwyżka na 2025 rok to 7 proc.). Dla porównania przyszłoroczna inflacja w Polsacie wyniesie 6,5 proc., a w TVN – 3 proc. (w TVN i TVN Siedem).
Czytaj też: Republice ubyło reklamodawców. Stacja Sakiewicza ma ich mniej niż wPolsce24
Biuro reklamy TVP oczekuje od klientów wyższego poziomu deklaracji wydatków na digital (udział wzrośnie z 10 do 12 proc., czyli podobnie jak w TVN Media).
W 2024 roku TVP zanotowała 1,042 mld zł przychodów reklamowych (wzrost o 4 proc. z 1,001 mld zł w 2023 roku).
Czytaj też: Szef TVP: powstanie sześć premierowych odcinków serialu "Ranczo"
(KOZ, 09.12.2025)










