Bez zmian w strukturach agencji mediowych po integracji OMG i IPG Mediabrands
Agencję wchodzące w skład Omnicom Media będą kontynuowały pracę w dotychczasowych stukturach (fot. materiały prasowe)
Przedstawiciele Omincom Media poinformowali, że w wyniku integracji Omnicom Media Group i IPG Mediabrands, działać będą niezmiennie agencje PHD, Media Direction OMD, OMD, Hearts & Science, UM oraz Initiative.
Wszystkie agencje kontynuują pracę w dotychczasowych zespołach i strukturach, zapewniając pełną ciągłość współpracy oraz stabilność realizowanych projektów.
Czytaj też: K+Group otrzymała Tytanowy Spinacz. 23. edycja konkursu Złote Spinacze
Liderami trzech grup tworzących Omnicom Media Polska są Monika Bronowska, Jacek Hendigery, Paweł Sawicki i Jakub Bierzyński, którzy raportują bezpośrednio do Dana Claysa, CEO Omnicom Media EMEA.
Priorytetem na najbliższy czas będzie wspieranie obecnych klientów w dynamicznym i pewnym rozwoju poprzez ścisłą współpracę agencji, rozwiązań i usług specjalistycznych.
Czytaj też: Lisner szuka agencji do stworzenia nowej platformy komunikacyjnej
(KAP, 09.12.2025)










