Konkurs KRRiT na wolne miejsce na MUX 8  |  SAR i IAB Polska uruchamiają szkołę  |  Ceny reklam w TVP przy skokach narciarskich  |  Przyszłość "Kabaretu K2. Jedziemy po bandzie" w Polsacie  |  TVP 1 w paśmie programu "Rolnik szuka żony"  |  Zarząd Vectry  |  Charytatywny blok reklamowy w TV Puls  |  Widownia drugiego sezonu "Profilerki" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Miesięczniki ogrodnicze  |  Telewizja Polska uruchomiła trzy internetowe kanały FAST  |  Wydawca Portalu Kujawskiego  |  Globalne wydatki na reklamę w 2026 roku  |  Przejście do agencji Yotta  |  Grupa Energa  |  SFD rozpoczyna współpracę  |  VeloBank ze świąteczną kampanią  |  Meta zaoferuje użytkownikom z UE wybór dotyczący spersonalizowanych reklam  |  Dziennikarze "The Guardian" dostali zakaz stadionowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Konkurs KRRiT na wolne miejsce na MUX 8  |  SAR i IAB Polska uruchamiają szkołę  |  Ceny reklam w TVP przy skokach narciarskich  |  Przyszłość "Kabaretu K2. Jedziemy po bandzie" w Polsacie  |  TVP 1 w paśmie programu "Rolnik szuka żony"  |  Zarząd Vectry  |  Charytatywny blok reklamowy w TV Puls  |  Widownia drugiego sezonu "Profilerki" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Miesięczniki ogrodnicze  |  Telewizja Polska uruchomiła trzy internetowe kanały FAST  |  Wydawca Portalu Kujawskiego  |  Globalne wydatki na reklamę w 2026 roku  |  Przejście do agencji Yotta  |  Grupa Energa  |  SFD rozpoczyna współpracę  |  VeloBank ze świąteczną kampanią  |  Meta zaoferuje użytkownikom z UE wybór dotyczący spersonalizowanych reklam  |  Dziennikarze "The Guardian" dostali zakaz stadionowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Konkurs KRRiT na wolne miejsce na MUX 8  |  SAR i IAB Polska uruchamiają szkołę  |  Ceny reklam w TVP przy skokach narciarskich  |  Przyszłość "Kabaretu K2. Jedziemy po bandzie" w Polsacie  |  TVP 1 w paśmie programu "Rolnik szuka żony"  |  Zarząd Vectry  |  Charytatywny blok reklamowy w TV Puls  |  Widownia drugiego sezonu "Profilerki" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Miesięczniki ogrodnicze  |  Telewizja Polska uruchomiła trzy internetowe kanały FAST  |  Wydawca Portalu Kujawskiego  |  Globalne wydatki na reklamę w 2026 roku  |  Przejście do agencji Yotta  |  Grupa Energa  |  SFD rozpoczyna współpracę  |  VeloBank ze świąteczną kampanią  |  Meta zaoferuje użytkownikom z UE wybór dotyczący spersonalizowanych reklam  |  Dziennikarze "The Guardian" dostali zakaz stadionowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: public relations

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 09, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

K+Group otrzymała Tytanowy Spinacz. 23. edycja konkursu Złote Spinacze

Nagrody wręczono w 35 kategoriach konkursowych (fot. materiały prasowe)

W tegorocznej 23. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Film Public Relations, jury przyznało łącznie 97 nagród – 20 Złotych, 42 Srebrne oraz 35 Brązowych Spinaczy.

Na podstawie rankingu podmiotów nagrodzonych w tej edycji konkursu Tytanowy Spinacz dla "Najlepszego w konkursie" otrzymała agencja K+ Group. Na drugim miejscu znalazła się agencja 24/7Communication, trzecia była agencja MSL.

Czytaj też: Bez zmian w strukturach agencji mediowych po integracji OMG i IPG Mediabrands

Nagrody wręczono w 35 kategoriach konkursowych, w tym w 20 kategoriach głównych, 12 sektorowych oraz 3 specjalnych.

Gwiazdę PR – wyróżnienie za szczególne osiągnięcia dla branży public relations – wręczono Stowarzyszeniu Demagog.

Po raz drugi w historii Złotych Spinaczy przyznano także Kryształowy Spinacz – nagrodę dla firmy, która przeprowadziła przetarg na usługi PR zgodnie z najwyższymi standardami branżowymi promowanymi w ramach kampanii ZFPR "Partnerski Przetarg". Wyróżnienie to otrzymała firma pożyczkowa Provident Polska.

Po raz kolejny została przyznana także nagroda Redakcji RP.pl, którą wręczył Cezary Szymanek (zastępca redaktora naczelnego "Rzeczpospolitej" i naczelny "Gazety Giełdy i Inwestorów Parkiet") przedstawicielom Stowarzyszenia Wiosna oraz agencji reklamowej Hand Made za projekt "Biedańsk. Raport o biedzie Szlachetnej Paczki 2024".

Czytaj też: Stanisław Miczel nowym dyrektorem generalnym agencji YOTTA

O nominacjach i przyznanych poszczególnym projektom nagrodach zdecydowało 145-osobowe jury, obradujące w ośmiu grupach, którego przewodniczącą była Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektorka komunikacji i rzeczniczka prasowa Nationale-Nederlanden.

Najwięcej Złotych Spinaczy otrzymały w tym roku agencje K+Group (trzy) oraz 24/7 Communication i Hand Made / Stowarzyszenie WIOSNA (po dwa). Pełna lista nagrodzonych znajduje się na stronie ZFPR.

"Press" był patronem medialnym wydarzenia. 

Czytaj też: Nominowani do Grand Press Veritas 2025

(MS, 09.12.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.