Kanał Adamczyka, Karnowskiego i Tulickiego na YouTubie ma 30 tys. subskrybentów
Kanał TAK zadebiutował na YouTubie w niedzielę 2 listopada (screen YouTube.com/Kanał TAK)
Kanał TAK – tworzony przez Marcina Tulickiego, Michała Adamczyka i Michała Karnowskiego – po dwóch tygodniach działalności na YouTubie zgromadził 30 tys. subskrybentów.
Kanał TAK zadebiutował na YouTubie w niedzielę 2 listopada. Do tej pory twórcy zamieścili 100 materiałów wideo (razem z shortsami), które wyświetlono łącznie 1,9 mln razy.
Najwięcej odsłon zanotował film o Rymanowskim
Dziennikarze tworzą formaty "Trzej muszkieterowie", "Tak to wygląda" i "Tak to widzę". Komentują w nich bieżące wydarzenia – w pojedynkę, w duecie lub wszyscy trzej.
Czytaj też: Poranne wywiady Andrzeja Gajcego śledzi w Republice średnio 156 tys. widzów
Na razie najwięcej odsłon – 113 tys. – zanotował film "Tak to wygląda | Czym salonowi podpadł Rymanowski?". Niewiele mniej wyświetleń – 112 tys. – uzyskał premierowy materiał na YouTubie "Trzej muszkieterowie | Kulisy odejścia z wPolsce24 – Adamczyk, Karnowski, Tulicki #1". Pozostałe nagrania nie przekroczyły 100 tys. wyświetleń.
Na potrzeby kanału jego założyciele w połowie września zarejestrowali spółkę Trzej Muszkieterowie. Czwartym udziałowcem – oprócz Adamczyka, Tulickiego i Karnowskiego – jest Artur Chodziński, były agent Centralnego Biura Antykorupcyjnego.
Michał Adamczyk, Michał Karnowski i Marcin Tulicki wcześniej pracowali w spółce Fratria. Adamczyk był dyrektorem programowym telewizji wPolsce24, a Tulicki kierował newsroomem stacji. Z kolei Karnowski zasiadał w zarządzie i prowadził programy w tej telewizji.
Czytaj też: Rozdzielenie. Nikt nie miał pojęcia, że drogi braci Karnowskich się rozchodzą
(KOZ, 17.11.2025)










