Reckitt konsoliduje europejski budżet mediowy o wartości 700 mln dol. w WPP
Dotychczas media dla Reckitt w Polsce kupowała agencja OMD (fot. materiały prasowe)
Od 1 stycznia 2026 roku za planowanie i zakup mediów dla koncernu Reckitt (marki Durex, Nurofen, Strepsils czy Vanish) w 21 krajach odpowiadać będzie WPP Media.
Nowy model współpracy obejmie całość portfolio Reckitt w obszarze zdrowia i higieny - od Durexa i Veet, po Gaviscon, Finish i Dettol. WPP będzie wspierać strategię wzrostu marki w oparciu na platformie WPP Open, umożliwiającej wykorzystanie danych z różnych źródeł - w tym z platform zamkniętych i sieci retail media, bez konieczności ich udostępniania czy przenoszenia.
WPP Media nie odpowiedziało nam, których dokładnie rynków będzie dotyczyła współpraca. Z naszych informacji wynika, że grupa będzie prowadziła działania mediowe Reckitt również w Polsce. Dotychczas media dla Reckitt w naszym kraju kupowała agencja OMD, z którą spółka współpracowała od 2019 roku.
Z informacji "Presserwisu" wynika, że do przetargu zaproszono sześć sieci. Spółka chciała, by całość jej mediów była prowadzona sieciowo i nie brała pod uwagę możliwości pracy z różnymi agencjami w różnych krajach.
Czytaj też: Słowik i Figurski skazani w postępowaniu nakazowym, bo nie autoryzowali wypowiedzi
(KAP, 07.11.2025)










