Stabilny wzrost rynku reklamy OOH w drugim kwartale 2025 roku
Wartość całego rynku reklamy OOH w Polsce wyniosła w pierwszym półroczu 2025 roku 397,9 mln zł, co oznacza wzrost o 3,0 proc. rok do roku (fot. materiały prasowe)
Wartość rynku reklamy zewnętrznej w Polsce w drugim kwartale 2025 roku osiągnęła 228,8 mln zł, co oznacza wzrost o 4,4 proc. rok do roku – wynika z danych OOHlife Izby Gospodarczej, przygotowanych we współpracy z Publicis Groupe.
Największy wzrost w drugim kwartale br. odnotował segment cyfrowy, osiągając wartość 64,9 mln zł (wzrost o 8,8 proc.). City Transport osiągnął 14,8 mln zł (wzrost o 8,3 proc.), a klasyczne OOH 149,1 mln zł (wzrost o 2,3 proc.). Łączna wartość rynku reklamy zewnętrznej wyniosła w drugim kwartale br. 228,8 mln zł (o 4,4 proc. więcej).
W klasycznym OOH główne przychody generują nadal Citylighty i tradycyjne nośniki 18 m² oraz podświetlane typu Backlight. W przypadku reklamy w transporcie publicznym rośnie zainteresowanie tą formą reklamy w mniejszych miastach. Rośnie także zainteresowanie integracją reklamy z komunikacją pasażerską – zarówno w formie klasycznej (np. oklejanie pojazdów), jak i cyfrowej (emisja treści na monitorach wewnętrznych).
Wartość całego rynku reklamy OOH w Polsce wyniosła w pierwszym półroczu 2025 roku 397,9 mln zł, co oznacza wzrost o 3,0 proc. rok do roku. Klasyczne OOH osiągnęło wartość 257,9 mln zł (spadek o 0,6 proc.), digital OOH 116,1 mln zł (wzrost o 13,2 proc.), a city transport 23,9 mln zł (spadek o 1,2 proc.).
Czytaj też: Republika liderem rynku telewizyjnego w grupie 4+. Wyprzedziła minimalnie TVP 1
(MS, 07.08.2025)










