Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 28, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

YOC zrealizował i prowadzi niestandardową kampanię Ptasiego Mleczka

Kampania będzie prowadzona do września (fot. materiały prasowe)

YOC, technologiczna firma działająca na rynku reklamy digital, przygotowała i prowadzi niestandardową, letnią kampanię limitowanych wersji pianek Ptasie Mleczko.

Działania zarekomendowała agencja mediowa Zenith, zajmującą się strategicznym planowaniem i zakupem mediów dla firmy E. Wedel. Akcja zachęca do mrożenia pianek i spożywania ich na zimno. W działaniach reklamowych YOC Poland zastosowała targetowanie pogodowe i mechanizm Wipe Away.

Czytaj też: Rakiettoni – tak, na cześć Igi Świątek, będzie się nazywał makaron Lubelli

Mechanika kampanii polega na tym, że podczas gorszej pogody odbiorcom wyświetlają się standardowe kreacje z klasycznymi wersjami pianek Ptasie Mleczko, a po przetarciu ekranu (dzięki specjalnemu mechanizmowi Wipe Away) pojawia się informacja o nowych smakach, które można jeść po zamrożeniu. Podczas lepszej pogody ekran wygląda jak pokryty szronem, a po jego „wytarciu”, pojawia się kreacja przedstawiająca nowe, letnie smaki.

Akcja zrealizowana przez YOC Poland jest częścią kampanii, która potrwa do września i obejmuje też działania w innych kanałach: telewizja, outdoor, digital, social media oraz promocje z udziałem influencerów.

Czytaj też: Ievgen Vector dla Press.pl: AI zmienia w branży kreatywnej wszystko i… nic

(KAP, 28.07.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.