Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 07, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marka Przysnacki promuje nową linię chipsów

Procent ze sprzedaży nowych chipsów będzie przeznaczany na działania prowadzone w ramach projektu Re:Generacja (fot. materiały prasowe)

Marka Przysnacki, należąca do spółki Intersnack Poland, uruchomiła kampanię promocyjną dotyczącą nowej linii chipsów.

Linia pod nazwą "Polska inspiruje" obejmuje łącznie siedem smaków w opakowaniach prezentujących piękno polskiej przyrody. Procent ze sprzedaży nowych chipsów będzie przeznaczany na działania prowadzone w ramach projektu Re:Generacja, realizowanego przez UNEP/GRID-Warszawa.

Wprowadzenie na rynek nowej linii Przysnacków zostanie wsparte kampanią reklamową, obejmującą spoty telewizyjne, OLV oraz display. Także szeroko zakrojone działania OOH, w tym reklamy w popularnych kurortach turystycznych, w pociągach, na dworcach i lotniskach, w kinach, przy autostradach oraz w przestrzeni miejskiej i w sklepach. W kampanię zaangażowani zostaną influencerzy, którzy przybliżą konsumentom miejsca będące inspiracją dla nowej linii produktowej. W planach są również aktywacje angażujące bezpośrednio konsumentów.

"Oba wątki połączyliśmy w spójną opowieść o smakach, które powstały z inspiracji przyjemnymi chwilami, spędzonymi w tych ikonicznych miejscach. W ten sposób powstały: Spacer pod Giewontem (smak górskiego sera inspirowany tradycyjnym oscypkiem), Sopockie Lato (chipsy solone solą morską), a także pozostałe propozycje produktowe z nowej linii Przysnacków "– wyjaśnia Paweł Frej, general creative director w HiBrands, agencji kreatywnej, która jest współautorem konceptu i odpowiada za projekt opakowań oraz nazwy poszczególnych produktów z nowej linii produktów.

Za koncepcję, kreację i produkcję reklamy telewizyjnej odpowiada agencja Change Serviceplan, za działania in-store – agencja Redheads i studio Total Design. Stronę www przygotowała agencja GoldenSubmarine, za influencer marketing odpowiadają LiquidThread oraz BrandLift. Zakupem mediów zajął się Zenith, natomiast PR-em – MSL Group.

Czytaj też: Bartosz Węglarczyk poprowadzi z Kingą Rusin jubileuszowy odcinek "Dzień dobry TVN"

(KAP, 07.08.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.