Rakiettoni - tak, na cześć Igi Świątek, będzie się nazywał makaron Lubelli
Rakiettoni do sklepów ma trafić za kilka tygodni (fot. materiały prasowe)
Grupa Maspex, właściciel marki makaronów Lubella, która zapowiedziała wprowadzenie na rynek produktu o kształcie rakiet tenisowych, wybrała już dla niego nazwę - Rakiettoni.
Maspex zdecydował o wprowadzeniu nowego produktu po tym, jak Iga Świątek po wygraniu Wimbledonu przyznała, że lubi makaron z truskawkami. W głosowaniu dotyczącym nazwy nowego produktu, prowadzonym przez Make Life Harder, wzięło udział ponad 2 mln osób. Zwyciężyła nazwa Rakiettoni.
Jak wyjaśnił Daniel Karaś, rzecznik prasowy i manager ds. CSR Grupy Maspex, makaron już trafił do produkcji, a w sklepach ma się pojawić za kilka tygodni, prawdopodobnie w pierwszych dniach września. - Na początku będzie to limitowana edycja - zastrzega Karaś. - Zobaczymy, jakim powodzeniem będzie się cieszył ten produkt, i dopiero po ocenie tego zainteresowania zdecydujemy, czy pozostanie to limitowana edycja, czy wejdzie do stałej produkcji - dodaje Karaś.
Nie zapadła jeszcze decyzja, czy i jakie działania komunikacyjne będą wspierać debiut rynkowy Rakiettoni. - Ta akcja ma charakter wiralowy. O tym, co dalej, zdecydujemy, gdy produkt trafi na półki i będzie można oszacować zainteresowanie - wyjaśnia Daniel Karaś.
Dochód ze sprzedaży Rakiettoni ma być przeznaczony na wsparcie młodych talentów tenisowych. Grupę Maspex wspiera w tej akcji Feeders Agency, zajmująca się obsługą marki Lubella.
Czytaj też: Media publiczne w Polsce są w głębokim kryzysie. Raport Reporterów bez Granic
(AMS, 23.07.2025)










