Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 04, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

DDB Warszawa została Agencją Roku, Zenith – Agencją Mediową Roku, a McDonald's – Firmą Roku w Effie Awards 2025

Pełna lista zwycięzców została opublikowana na stronie konkursu (fot. materiały prasowe)

Jury Effie Awards Poland 2025 przyznało łącznie 65 nagród, w tym 7 złotych, 29 srebrnych i 29 brązowych statuetek oraz 50 nominacji. Ogłoszono również coroczne rankingi, w których zwyciężyły: DDB Warszawa (Agencja Roku), Zenith (Agencja Mediowa Roku) i McDonald's (Firma Roku).

XTB, McCann Poland i Media Context triumfowały w kategorii Finance & Insurance z kampanią "Tu pracują Twoje pieniądze".

Czytaj też: Digital Network za 131,5 mln zł przejmuje Braughman Group Media Outdoor

McDonald’s, DDB Warszawa, OMD, MassiveMusic, Dentsu Creative i 24/7Communication zdobyły złotą statuetkę w kategorii Services za "Bambi robi z Makiem co chce".

McDonald’s, DDB Warszawa, OMD, 24/7Communication, Dentsu Creative i CPC Brand Consultants uhonorowano w kategorii PR & Employer Branding za "Przyjaźń od kuchni".

Polkomtel, crb.agency i FormUp zwyciężyły w gronie Influencers & Social Platforms, przedstawiając "PLUSH – Restart komunikacji w erze TikToka".

Grupa Kino Polska, Digital Kingdom i Havas Media zajęły pierwsze miejsce w segmencie Entertainment dzięki kampanii "Zoom TV – Pokochaj ludzką naturę".

Zenith wygrał w Retail & Marketplaces za "Misja – Rossmann".

Stowarzyszenie mali bracia Ubogich, Insignia, Starcom, Graffiti Films i Big Picture w kategorii Non-Profit, Public & Political Service przygotowały nagrodzoną kampanię "Podaruj Wigilię: nasze imiona mają moc!".

Czytaj też: IPG Mediabrands na czele zestawienia New Business Balance w kategorii grupy mediowe

Pełna lista nagrodzonych została opublikowana na stronie konkursu.

W tegorocznej edycji niemal 200 ekspertek i ekspertów z 14 grup jurorskich oceniało projekty w 27 kategoriach, pracując pod przewodnictwem Marty Życińskiej, dyrektorki generalnej polskiego oddziału Mastercard Europe.

Wyniki te będą miały wpływ na ranking Marketing Master by SAR, który wyróżnia najbardziej wszechstronnych marketerów, łączących efektywność, kreatywność i innowacyjność. Ich lista zostanie ogłoszona podczas Gali Innovation 26 listopada 2025 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.

Zobacz zdjęcia z gali:

Galę prowadziła Kamila Kalińczak

Czytaj też: Top Marka 2025: konsekwencja w działaniu. Listę TOP 500 marek otwierają Onet, WP i PKO BP

(AMS, 04.11.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.