Kanał Show TV od Red Carpet Media Group zapowiada trzy polskie nowości
Według Nielsen Media w pierwszym półroczu Red Carpet TV miał średnio 0,02 proc. udziału w 4+ (screen: YouTube/Red Carpet TV)
1 sierpnia wystartuje Show TV, który zajmie miejsce kanału Red Carpet TV. Początkowo w ofercie Show TV będą m.in. kontynuacje zagranicznych seriali. Z kolei prawdopodobnie pod koniec sierpnia pojawią się polskie produkcje.
Jak zapowiada Leszek Kułak, główny akcjonariusz Red Carpet Media Group, będą to trzy nowe formaty.
KRRiT zgodziła się na zmianę nazwy i profilu
Pierwszy format to talk-show w formule late night show "King of da speech", znany już z serwisu YouTube. Show TV pokaże jednak jego nowe odcinki. Drugi z programów ma być poświęcony muzycznym podobieństwom oraz plagiatom i ma mieć tytuł "Brzmi znajomo", a trzecia nowość to produkcje z gatunku stand-up. Kontynuowany ma być m.in. znany z Red Carpet TV i ViDoc TV program "Kabaret bez granic".
Czytaj też: Karolina Gilon nie będzie już prowadzącą "Ninja vs Ninja" w Polsacie
W czerwcu na zmianę nazwy kanału zgodziła się Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Rada zatwierdziła też zmianę profilu stacji z filmowo-serialowo-kulturowego na filmowo-serialowo-rozrywkowy.
Według Nielsen Media w pierwszym półroczu Red Carpet TV miał średnio 0,02 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (0,04 proc. w analogicznym okresie rok wcześniej).
Przypomnijmy, że innemu kanałowi grupy – ViDoc TV – grozi cofnięcie koncesji naziemnej. Nadawca ViDoc TV ma 5,1 mln zł zaległości finansowych wobec Emitelu, operatora MUX 8. Od połowy lutego kanał nie nadaje już naziemnie, a tylko u operatorów płatnej telewizji. W czerwcu zakończono też współpracę pomiędzy platformą Canal+ i Red Carpet Media Group. Stacje tego nadawcy zniknęły z satelity.
Czytaj też: Średnio 208 tys. widzów letniego sezonu programu Marka Sierockiego w TVP 2
(MNIE, 20.07.2025)










