OKO.press wygrywa proces  |  Program śniadaniowy "Halo tu Polsat"  |  Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

OKO.press wygrywa proces  |  Program śniadaniowy "Halo tu Polsat"  |  Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

OKO.press wygrywa proces  |  Program śniadaniowy "Halo tu Polsat"  |  Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 21, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Eglantine Leclabart mianowana globalną dyrektorką marketingu Canal+

Eglantine Leclabart dołączyła do Canal+ osiem lat temu (screen: Canaplusgroup.com)

Eglantine Leclabart została mianowana globalną dyrektorką marketingu, dołączając jednocześnie do komitetu wykonawczego Canal+.

Leclabart od listopada 2022 roku była zastępczynią dyrektora zarządzającego Canal+ France, odpowiedzialną za marketing i rozwiązania cyfrowe. Na nowym stanowisku będzie pracować nad opracowywaniem globalnej wizji marketingowej w celu wsparcia różnych segmentów działalności płatnej telewizji. Do Canal+ dołączyła w roku 2017.

Czytaj też: Drugi sezon serialu Canal+ "Minuta ciszy" z Więckiewiczem i Roguckim po wakacjach

Będzie podlegać Jacques'owi du Puy, członkowi zarządu odpowiedzialnemu za Global Pay-TV. W oświadczeniu francuska platforma telewizji płatnej stwierdziła, że nominacja ma na celu wzmocnienie synergii i współpracę na 52 terytoriach.

Eglantine Leclabart rozpoczęła karierę w SFR Group w 2002 roku. Zajmowała kolejno stanowiska product manager i marketing manager, zanim w 2012 roku została dyrektorką marketingu oferty cyfrowej, a następnie bazy klientów stacjonarnych i mobilnych.

Czytaj też: Grupa Kino Polska sceptyczna wobec kanałów FAST, ale chce umocnić się na YouTube

(MAC, 21.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.