OKO.press wygrywa proces  |  Program śniadaniowy "Halo tu Polsat"  |  Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

OKO.press wygrywa proces  |  Program śniadaniowy "Halo tu Polsat"  |  Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

OKO.press wygrywa proces  |  Program śniadaniowy "Halo tu Polsat"  |  Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 18, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Kino Polska sceptyczna wobec kanałów FAST, ale chce umocnić się na YouTube

20 kanałów FAST ma Player od TVN Warner Bros. Discovery (fot. Pixabay.com)

Grupa Kino Polska, nadawca m.in. Zoom TV i Stopklatki, jest sceptycznie nastawiona do uruchamiania kanałów FAST, czyli darmowych internetowych stacji telewizyjnych z reklamami.

– Digital jest dla nas bardzo ważny. Uważamy, że konsumpcja telewizji zmienia się i konsumpcje digitalu i produkcji linowej są połączone. Niektóre produkcje są bardziej związane ze światem cyfrowym. Szczerze mówiąc kanał FAST nie jest naszą główną orientacją – stwierdził podczas telekonferencji dla dziennikarzy i inwestorów Erwan Luherne, członek zarządu Grupy Kino Polska.

Czytaj też: Zoom TV będzie mieć kampanię związaną ze zmianą dystrybucji z bezpłatnej na płatną

Jak dodał, w sprawie stacji FAST nie ma gwarancji sukcesu. Grupa chce jednak współpracować z platformą YouTube, bo ta jej zdaniem ma mocną pozycję. – Opracowujemy naszą strategię dla YouTube'a, po to, żeby przyciągnąć nowych klientów – tłumaczył. Grupa jest obecna na YouTubie z treściami VoD dotyczącymi swoich stacji telewizyjnych. Ponadto uruchamiała okolicznościowe stacje internetowe w serwisie FilmBox+, np. FilmBox Christmas.

20 kanałów FAST ma Player od TVN Warner Bros. Discovery. Z kolei 9 stacji w tym modelu posiada Mediateka.pl od Grupy ZPR Media. Takie stacje mają też m.in. Sweet.tv (24) i Pilot WP (3).

Uruchomienie 20 kanałów FAST planuje TVP. Pierwszy ma być poświęcony serialowi "Na dobre i na złe". 20 kanałów tego typu chce uruchomić również Grupa Polsat Plus. Nie będą one jednak darmowe, ale dostępne od najtańszego pakietu Polsat Box Go.

Grupa Kino Polska jest częścią SPI International, firmy należącej do Grupy Canal+.

Czytaj też: wPolsce24: TVP wyłączyła w swoich siedzibach nas i Republikę. TVP zaprzecza

(MNIE, 18.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.