Zapytania w wyszukiwarce Google w 2024 roku  |  Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zapytania w wyszukiwarce Google w 2024 roku  |  Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zapytania w wyszukiwarce Google w 2024 roku  |  Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 30, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Naziemny kanał filmowy Stopklatka chce mieć w ofercie więcej rozrywki

W pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 Stopklatka uzyskała 42,9 mln zł przychodów (fot. materiały prasowe)

Naziemny kanał filmowy Stopklatka (Grupa Kino Polska) chce wprowadzić do oferty więcej treści rozrywkowych.

– Transformacja Stopklatki, jej repozycjonowanie jest długim procesem. Rozpoczęliśmy je w 2024 roku – powiedział w trakcie telekonferencji dla dziennikarzy i inwestorów Erwan Luherne, członek zarządu Grupy Kino Polska.

Więcej rozrywki w Stopklatce

Jak dodał Luherne, grupa chciałaby opracować dla Stopklatki nową strategię. – Nawet jeśli nie dokonamy na tym kanale rewolucji, ponieważ gromadzimy dość lojalną publiczność, to chcielibyśmy zintegrować w ramach tego kanału więcej rozrywki – stwierdził. I dodał, że nadawca musi też brać pod uwagę koncesję.

Czytaj też: Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" od 12 grudnia w TVP 2

W koncesji stacji zapisano, że filmy fabularne i dokumentalne muszą zajmować łącznie nie mniej niż 71 proc. tygodniowego czasu nadawania programu w godzinach 6-23, a programy rozrywkowe – nie mniej niż 3 proc.

Obecnie stacja pokazuje np. autorski program kabaretowy "Kabaretowe hity".

Nadawca nie zdradza, czy wróci do własnej produkcji serialowej dla Stopklatki. Wcześniej realizował autorski serial "To nie ze mną".

Zakończył się proces łączenia spółek

Według Nielsen Media w październiku kanał miał średnio 1,19 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (wobec 1,09 proc. w październiku 2023) i 1,12 proc. w komercyjnej 16-59 (wzrost z 1,07 proc.). Z kolei w pierwszym półroczu notował średnio 1,29 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (wzrost z 1,14 proc. w pierwszym półroczu 2023 roku) i 1,23 proc. w komercyjnej 16-59 (wzrost z 1,2 proc.).

Czytaj też: Premiery czwartego sezonu serialu kryminalnego "48h. Zaginieni" w Polsat 2 od grudnia

W pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 Stopklatka uzyskała 42,9 mln zł przychodów (rok do roku 41,5 proc. więcej) i była na plusie – 6,8 mln zł (wobec 2,7 mln zł na minusie w analogicznym okresie rok wcześniej).

Zakończył się proces łączenia spółki Stopklatka z główną spółką – Kino Polska TV. 18 listopada odbyło się nadzwyczajne walne zgromadzenie Kino Polska TV, podczas którego podjęto uchwałę w sprawie połączenia spółek. Połączenie uzasadniono m.in. potrzebą uproszczenia struktury organizacyjnej grupy i optymalizacją kosztów. Proces połączenia został już zakończony przez sąd rejestrowy.

Czytaj też: Ruszą zdjęcia do nowych odcinków "Rodzinka.pl". Kożuchowska i Karolak zostają

(MNIE, 30.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.