Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 27, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Oglądalność "Naszego nowego domu" z Elżbietą Romanowską mniejsza niż z Katarzyną Dowbor

Elżbieta Romanowska w roli prowadzącej "Nasz nowy dom" zastąpiła Katarzynę Dowbor (fot. Paweł Wodzyński/East News)

Średnio 880 tys. widzów oglądało jesienią w Polsacie 21. sezon programu "Nasz nowy dom" – pierwszego bez Katarzyny Dowbor, a z Elżbietą Romanowską w roli prowadzącej. Przed rokiem jego widownia przekraczała 1 mln osób.

W jesiennej ramówce Polsatu "Nasz nowy dom" oglądać można było w czwartki o 20.05, od 7 września do 23 listopada. Najwięcej widzów – 990 tys. – program zgromadził 2 listopada. Poziom 900 tys. "Nasz nowy dom" przekroczył jeszcze trzykrotnie – 23 listopada (948 tys.), 7 września (937 tys.) i 16 listopada (936 tys.).

Czytaj też: 248 tys. widzów "Żon Warszawy" i 129 tys. "Temptation Island Polska" w Polsacie

Polsat, pokazując "Nasz nowy dom", miał średnio 6,96 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-59 udział stacji wynosił 7,19 proc., a w grupie komercyjnej 16-49 – 7,71 proc.

W programie ekipa pod wodzą Elżbiety Romanowskiej remontuje domy i mieszkania.

Wiosną 2023 roku 20. sezon programu "Nasz nowy dom" (ostatniego z Katarzyną Dowbor w roli gospodyni) oglądało w Polsacie średnio 1,05 mln widzów. Zaś 19. sezon jesienią 202 roku śledziło średnio 1,08 mln widzów.

Dane: Nielsen Media, dla tegorocznego sezonu uwzględniają również oglądanie programu tego samego dnia, ale nie w czasie emisji (Vosdal, czyli viewing on same day as live).

Czytaj też: Polsat chce kontynuować "Taniec z gwiazdami", ale z nowym producentem

(KOZ, 27.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.