Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 25, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

248 tys. widzów "Żon Warszawy" i 129 tys. "Temptation Island Polska" w Polsacie

Pokazując "Żony Warszawy", Polsat miał średnio 2,78 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 4,15 proc. w grupie komercyjnej 16-49 (fot. Polsat)

Program "The Real Housewives. Żony Warszawy" oglądało w Polsacie średnio 248 tys. widzów, a "Temptation Island Polska" – 129 tys. widzów.

"The Real Housewives. Żony Warszawy" oglądać można było od 6 września w środy najpierw o 20.05, a później (od 27 września) o 22. Najwięcej widzów – 488 tys. – zgromadził pierwszy odcinek. Później tylko dwukrotnie widownia przekroczyła 300 tys. osób – 13 września program śledziło 322 tys. widzów, a 1 listopada – 308 tys.

Czytaj też: Paweł Domagała nie będzie już jurorem w "Twoja twarz brzmi znajomo" Polsatu

Pokazując "Żony Warszawy", Polsat miał średnio 2,78 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 4,15 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Z kolei reality show "Temptation Island Polska" nadawano po "Żonach Warszawy" – najpierw o 21.05, a następnie po 23. Najlepiej również oglądał się premierowy odcinek – przyciągnął średnio 272 tys. widzów. Jeszcze tylko raz zgromadził więcej niż 200 tys. widzów (13 września – 215 tys. widzów). W finale (był pokazany najpóźniej, rozpoczął się o 23.31) widownia zmalała do zaledwie 75 tys. widzów.

Polsat w trakcie "Temptation Island Polska" notował średnio 2,12 proc. udziału w grupie ogólnej i 3,12 proc. w grupie 16-49.

Czytaj też: Program Chodakowskiej i Krupy w TVN od 3 stycznia. Emisja w środowe wieczory

W "The Real Housewives. Żony Warszawy" występowały bogate Polki, a w prowadzonym przez Michała Figurskiego reality show "Temptation Island Polska" pary testowały swój związek na wyspie pokus.

Edward Miszczak, wiceprezes i dyrektor programowy Telewizji Polsat, w sierpniowym wywiadzie dla Interii mówił, że "Temptation Island Polska" to marzenie wielu dyrektorów programowych. Z kolei "The Real Housewives. Żony Warszawy" określił mianem wielkiego światowego hitu, który przeszedł właściwie przez wszystkie rynki.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: BBC jednak rezygnuje. Słynny "Top Gear" nie powróci na antenę

(KOZ, 25.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.