Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 08, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Delio uruchamia kampanię pod hasłem "To nie magia, to delio"

Za koncept kreatywny odpowiada agencja Stor9 (fot. materiały prasowe)

Supermarket online delio uruchomił kampanię promocyjną "To nie magia, to delio", w której porównuje usługę q-commerce do magii.

Kampania obejmuje przede wszystkim działania w outdoorze. Mieszkańcy Warszawy oraz Krakowa zobaczą w swoich miastach kreacje pokazujące największe zalety zakupów w sklepach, czyli szybkość dostawy i atrakcyjne ceny.

Za stworzenie platformy komunikacji "To nie magia, to delio" oraz koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja Stor9, a zakup mediów był po stronie agencji Zenith.

Delio działa w Polsce od marca zeszłego roku, zasięgiem objęło znaczną część Warszawy oraz Krakowa.

(KAP, 08.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.