Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 04, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Łomża w nowej kampanii mówi o "utyskującej" konkurencji. "Do mnie też możecie mówić na TY"

Za kreację odpowiada agencja Brasil (screen: Facebook/Łomża)

Należąca do VanPur marka Łomża odnosi się w nowej kampanii reklamowej do reklamy marki Tyskie z portfolio Kompanii Piwowarskiej i stwierdza, że "koleżkowie po fachu chyba pozazdrościli, że (...) sobie piwko sączę".

W reklamie występuje aktor Adam Woronowicz, związany z marką Łomża od dwóch lat. Stwierdza, że "do nich (ambasadorów Tyskiego – przyp. red.) to każden jeden może na ty mawiać, no to utyskujo na braki w szacunku", dodając, że do niego powinno się zwracać "Pan Łomżunia".

Czytaj też: Warner Bros. Discovery stracił prawie 2 mln klientów streamingu. Gorzej niż prognozowano

Nawiązuje w ten sposób do reklamy z Piotrem Fronczewskim i Marcinem Dorocińskim, którzy w reklamach Tyskiego namawiają na zwracanie się do nich na "ty" w kampanii "Jesteśmy na TY". Pod koniec spotu Woronowicz mówi: "Nie no, żartowałem. Jaja sobie robię, do mnie też możecie mówić na TY. Ale do nich to Pan Łomżunia raczej nie".

Press

Kliknij, żeby zobaczyć spot

Spot jest częścią letniej akcji promocyjnej "W swoim tempie", w ramach której prowadzona jest loteria. Za kreację kampanii piwa Łomża odpowiada agencja Brasil.

Czytaj też: Marka biżuterii Yes rozwija primaaprilisowy żart i wprowadza do oferty wibratory

(KAP, 04.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.