Marka Łomża świętuje 30. urodziny sieci Biedronka. Przygotowała spot

Wspólna kampania Łomży i Biedronki potrwa kilka tygodni (screen: YouTube/Piwo Łomża)
Z okazji 30. rocznicy działalności sieci Biedronka marka Łomża (Van Pur) przygotowała okolicznościowy spot wizerunkowy, utrzymany w klimacie kampanii reklamowych z Panem Łomżunią.
Kampania ma charakter wizerunkowy, jej celem jest podkreślenie jubileuszu sieci Biedronka, w pełnej humoru formie, która nawiązuje do poprzednich reklam marki Łomża z udziałem Adama Woronowicza. Dla sieci Biedronka to pierwsza w historii tego typu kooperacja wizerunkowa realizowana wspólnie z firmą Van Pur.
Czytaj też: Twórca internetowy Książulo został ambasadorem letniej kampanii Pepsi
Spot jest elementem szeroko zakrojonej tegorocznej komunikacji marki Łomża, która została zrealizowana przez reżysera Jana Holoubka, operatora Michała Sobocińskiego oraz producenta Wojciecha Pałysa.
Wspólna kampania Łomży i Biedronki potrwa kilka tygodni, obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne i internet.
Czytaj też: Dwa Brązowe Lwy dla DDB Warszawa i McDonald's za projekt Burger Drwala
(MS, 18.06.2025)
