Struktura właścicielska spółki Telewizja Republika  |  Prośba do likwidatora Telewizji Polskiej  |  Nadawca ViDoc TV zaskarża zajęcie komornicze  |  Potrzebna agencja do promocji projektu Dzielnica Wisła  |  TVP Polonia będzie nadawać "Wyborczy poradnik"  |  Hokejowe mistrzostwa świata Dywizji 1A w Polsat Sport  |  "Hotel Paradise" ze stabilną widownią  |  Rozstanie z Emitelem po blisko 10 latach  |  TVP Kultura z cyklem rozmów  |  Radio Tok FM ma nowych wydawców  |  Serwisantka Polskiego Radia RDC  |  Telewizja Polska ma zostać patronem medialnym  |  Dyrektor marketingu w Cedrob Foods  |  Ambasadorka Deichmanna  |  Żabka rusza z kampanią  |  BBC uruchomi w Mjanmie kanał informacyjny w miejsce Głosu Ameryki  |  Sąd zdecydował, że Warner Bros. Discovery ma prawa do Supermana  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Struktura właścicielska spółki Telewizja Republika  |  Prośba do likwidatora Telewizji Polskiej  |  Nadawca ViDoc TV zaskarża zajęcie komornicze  |  Potrzebna agencja do promocji projektu Dzielnica Wisła  |  TVP Polonia będzie nadawać "Wyborczy poradnik"  |  Hokejowe mistrzostwa świata Dywizji 1A w Polsat Sport  |  "Hotel Paradise" ze stabilną widownią  |  Rozstanie z Emitelem po blisko 10 latach  |  TVP Kultura z cyklem rozmów  |  Radio Tok FM ma nowych wydawców  |  Serwisantka Polskiego Radia RDC  |  Telewizja Polska ma zostać patronem medialnym  |  Dyrektor marketingu w Cedrob Foods  |  Ambasadorka Deichmanna  |  Żabka rusza z kampanią  |  BBC uruchomi w Mjanmie kanał informacyjny w miejsce Głosu Ameryki  |  Sąd zdecydował, że Warner Bros. Discovery ma prawa do Supermana  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Struktura właścicielska spółki Telewizja Republika  |  Prośba do likwidatora Telewizji Polskiej  |  Nadawca ViDoc TV zaskarża zajęcie komornicze  |  Potrzebna agencja do promocji projektu Dzielnica Wisła  |  TVP Polonia będzie nadawać "Wyborczy poradnik"  |  Hokejowe mistrzostwa świata Dywizji 1A w Polsat Sport  |  "Hotel Paradise" ze stabilną widownią  |  Rozstanie z Emitelem po blisko 10 latach  |  TVP Kultura z cyklem rozmów  |  Radio Tok FM ma nowych wydawców  |  Serwisantka Polskiego Radia RDC  |  Telewizja Polska ma zostać patronem medialnym  |  Dyrektor marketingu w Cedrob Foods  |  Ambasadorka Deichmanna  |  Żabka rusza z kampanią  |  BBC uruchomi w Mjanmie kanał informacyjny w miejsce Głosu Ameryki  |  Sąd zdecydował, że Warner Bros. Discovery ma prawa do Supermana  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 18, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kasia Moś promuje ubezpieczenie Smart Casco Link4

Kasia Moś występuje w spotach reklamowych Link4 (fot. materiały prasowe)

Firma ubezpieczeniowa Link4 (Grupa PZU) rozpoczęła kampanię reklamową z udziałem piosenkarki Kasi Moś.

W kampanii Kasia Moś zachęca do zakupu samochodowego ubezpieczenia Smart Casco obejmującego skutki żywiołów, kradzieży i wystąpienia szkody całkowitej. W reklamie śpiewa przerobioną wersję włoskiego przeboju "L'Italiano" Toto Cutugno.

Dla potrzeb kampanii przygotowano dwa 15-sekundowe spoty, za kreację których odpowiada agencja reklamowa Brasil (została wybrana w przetargu w maju br.). Produkcją zajęło się studio produkcyjne Dobro. Spoty wyreżyserował kolektyw Państwo Rodzeństwo. Działania prowadzone są m.in. w stacjach telewizyjnych i internecie.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 18.07.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.