Kaufland uruchamia kampanię wizerunkową, w której ambasadorami są pracownicy
To pierwszy etap kampanii employer brandingu (fot. materiały prasowe)
Kampania pod hasłem "Kaufland – więcej niż myślisz" ma na celu dotarcie do potencjalnych pracowników sieci sklepów i podkreślenie, że firma oferuje zarówno atrakcyjne wynagrodzenie, jak i przestrzeń do rozwoju dla ciekawych ludzi z pasją.
W komunikacji uruchomionej 4 lipca akcentowane są cztery istotne aspekty: szeroki wachlarz benefitów, konkurencyjny na rynku poziom wynagrodzenia, a także realne perspektywy zawodowe i szanse rozwoju.
Czytaj też: Kontekstowa kampania Pudliszek na ekranach sieci Screen Network
W kampanii występują pracownicy firmy wybrani spośród nadesłanych zgłoszeń. Ambasadorzy, którzy w kreacjach ukazywani są jako interesujące osobowości, wskazują na różne aspekty pracy w sieci Kaufland.
Reklama zewnętrzna kampanii będzie widoczna w lokalizacjach, w których prowadzone są procesy rekrutacyjne. W ramach kampanii przygotowano spoty radiowe, billboardy oraz aktywności digitalowe. Na stronie Kariera.kaufland.pl funkcjonuje podstrona poświęcona kampanii. W kolejnym jej etapie zostanie stworzony również spot filmowy, który będzie komunikowany w kanałach digitalowych.
Czytaj też: Marka Makłowicz i Synowie debiutuje na rynku spożywczym z pierwszymi produktami
(KAP, 07.07.2023)