Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 19, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dla tych, którzy się lubią. Kaufland promuje markę własną i "ciałopozytywność"

Kaufland startuje z kampanią, której hasłem przewodnim jest „Every body needs love!” (fot. materiały prasowe)

Sieć Kaufland promuje w kampanii akceptację własnego wyglądu. Hasłem przewodnim jest zdanie „Every body needs love!”.

18 sierpnia odbyła się premiera spotu promocyjnego przygotowanego przez Kaufland Polska przy współpracy z agencją Kalicińscy i domem produkcyjnym Feelmovie. Można go oglądać w mediach społecznościowych firmy (YouTube, TikTok, Facebook i Instagram) oraz w szeroko pojętym digitalu.

Czytaj też: AMS zrywa umowę z Tygodnikiem Nie i nie wywiesi billboardu pod siedzibą PiS

Do współpracy przy projekcie zaproszono słynących z samoakceptacji i dystansu do siebie influencerów. Dwukolorowa Ewokracja i Stuknięty Mikka – polscy tiktokerzy, będą publikować na swoich social mediowych profilach oraz profilu Kaufland Polska materiały odnoszące się do tematu ciałopozytywności. Pokażą m.in. problem hejtu wyglądu, z którym według badań, spotkał się średnio co trzeci użytkownik wirtualnej przestrzeni. Częścią akcji będą także konkursy z nagrodami.

W kampanii Kaufland promuje markę własną Bevola – produkty do pielęgnacji twarzy, skóry, włosów oraz higieny dla kobiet, mężczyzn, dzieci i niemowląt.

Czytaj też: „Ogarnij po swojemu”. Allegro startuje z kampanią skierowaną do pokolenia Z

(AMS, 19.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.