Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 30, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

H2O Creative realizuje kompleksową kampanię dla Lay's

To już kolejna w tym roku kampania, którą realizuje H2O dla marki Lay’s (screen: YouTube/laysnews)

PepsiCo wraca z loterią wrzutkową Lay’s, czyli banknotami, które będzie można znaleźć w wybranych paczkach chipsów.

1,5 mln zł – tyle przeznaczyła PepsiCo na nagrody w loterii marki Lay’s, w nowej odsłonie komunikowanej hasłem "Poczuj smak wygranej".

Czytaj też: Marka Old Spice rusza z kampanią odwołującą się do "Wiedźmina"

Agencja H2O Creative odpowiedzialna jest za całościową obsługę akcji – strategię komunikacji, materiały promocyjne, kampanię digitalową, w tym w social mediach, KV oraz produkcję spotu telewizyjnego. To już kolejna w tym roku kampania, którą realizuje H2O dla marki Lay’s.

"»Kasa w paczkach« to jedna z najpopularniejszych promocji w historii marki Lay's w Polsce. Jednym z sekretów jej sukcesu jest natychmiastowa nagroda w przypadku trafienia na szczęśliwą paczkę, bez konieczności wypełniania żadnych formalności" – mówi Magdalena Olszewska, senior brand manager marki Lay’s.

Promocja potrwa aż do 11 grudnia.

Czytaj też: Nowy "Press": Żukowski i fair play w dziale sportu, a także Engelking, Smoleński, Bok i Wattpad

(AMS, 30.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.