Związkowcy będą razem walczyć o prawa pracowników mediów  |  Apel w sprawie Jarosława Ziętary  |  Nowe władze "Solidarności" w Agorze  |  Selgros wkrótce ruszy z przetargiem  |  Cennik TVP na grudzień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" i serialu "Teściowie" w Polsacie  |  Powróci "Zimowy magazyn olimpijski"  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kolejne nowe nazwiska w redakcji "GQ Poland"  |  Vectra kupiła operatora  |  Havas Media Network  |  Senior copywriterka w FCB Warsaw  |  Przestrzeń z kampanią  |  Creative Brand Stories  |  Haker z Twittera zobowiązany do zapłaty 4 mln funtów  |  John Oliver uruchomił aukcję wspomagającą amerykańskie media publiczne  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Związkowcy będą razem walczyć o prawa pracowników mediów  |  Apel w sprawie Jarosława Ziętary  |  Nowe władze "Solidarności" w Agorze  |  Selgros wkrótce ruszy z przetargiem  |  Cennik TVP na grudzień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" i serialu "Teściowie" w Polsacie  |  Powróci "Zimowy magazyn olimpijski"  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kolejne nowe nazwiska w redakcji "GQ Poland"  |  Vectra kupiła operatora  |  Havas Media Network  |  Senior copywriterka w FCB Warsaw  |  Przestrzeń z kampanią  |  Creative Brand Stories  |  Haker z Twittera zobowiązany do zapłaty 4 mln funtów  |  John Oliver uruchomił aukcję wspomagającą amerykańskie media publiczne  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Związkowcy będą razem walczyć o prawa pracowników mediów  |  Apel w sprawie Jarosława Ziętary  |  Nowe władze "Solidarności" w Agorze  |  Selgros wkrótce ruszy z przetargiem  |  Cennik TVP na grudzień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" i serialu "Teściowie" w Polsacie  |  Powróci "Zimowy magazyn olimpijski"  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kolejne nowe nazwiska w redakcji "GQ Poland"  |  Vectra kupiła operatora  |  Havas Media Network  |  Senior copywriterka w FCB Warsaw  |  Przestrzeń z kampanią  |  Creative Brand Stories  |  Haker z Twittera zobowiązany do zapłaty 4 mln funtów  |  John Oliver uruchomił aukcję wspomagającą amerykańskie media publiczne  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 29, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

David Beckham i Pepsi od maja ruszają z globalną kampanią reklamową

Pepsi najpierw wprowadziła spot na swoich social mediach (screen: YouTube/Eslogan Magazine)

David Beckham i Pepsi w maju wystartują z globalną kampanią reklamową "Thirsty for More" ("Bardziej spragniony"). Strony, z przerwami, współpracują już od 20 lat. Najnowszą kampanię stworzyła agencja Springtime.

Były reprezentant Anglii w piłce nożnej, gracz Manchesteru United i Realu Madryt, od początku maja ma znów pełnić rolę ambasadora firmy.

Czytaj też: Dawid Podsiadło i T-mobile uruchomili platformę Fenomen. Projekt skierowany do twórców

Najpierw głównym punktem działań będzie Wielka Brytania. Później reklama zacznie być emitowana w Europie Zachodniej i Środkowej, a następnie na rynkach Azji, Ameryki Łacińskiej i na Bliskim Wschodzie.

Pepsi najpierw wprowadziła spot na swoich kanałach na Facebooku, Instagramie i TikToku.

Produkty PepsiCo obejmują Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Mountain Dew i SodaStream.

Czytaj też: Marka Corny z nową platformą komunikacyjną i Stachurskim w roli ambasadora

(MAC, 29.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.