David Beckham i Pepsi od maja ruszają z globalną kampanią reklamową

Pepsi najpierw wprowadziła spot na swoich social mediach (screen: YouTube/Eslogan Magazine)
David Beckham i Pepsi w maju wystartują z globalną kampanią reklamową "Thirsty for More" ("Bardziej spragniony"). Strony, z przerwami, współpracują już od 20 lat. Najnowszą kampanię stworzyła agencja Springtime.
Były reprezentant Anglii w piłce nożnej, gracz Manchesteru United i Realu Madryt, od początku maja ma znów pełnić rolę ambasadora firmy.
Czytaj też: Dawid Podsiadło i T-mobile uruchomili platformę Fenomen. Projekt skierowany do twórców
Najpierw głównym punktem działań będzie Wielka Brytania. Później reklama zacznie być emitowana w Europie Zachodniej i Środkowej, a następnie na rynkach Azji, Ameryki Łacińskiej i na Bliskim Wschodzie.
Pepsi najpierw wprowadziła spot na swoich kanałach na Facebooku, Instagramie i TikToku.
Produkty PepsiCo obejmują Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Mountain Dew i SodaStream.
Czytaj też: Marka Corny z nową platformą komunikacyjną i Stachurskim w roli ambasadora
(MAC, 29.04.2025)
