WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 27, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Frito-Lay z kampanią na Ligę Mistrzów. Thierry Henry i David Beckham ambasadorami marki

Nakręcona przed publicznością na stadionie San Siro w Mediolanie reklama przedstawia Henry'ego i Beckhama, którym kończą się chipsy (screen: YouTube/Lay's Football)

Frito-Lay wznawia globalną kampanię "No Lay’s, No Game" przed kolejnymi meczami piłkarskiej Ligi Mistrzów. Jako ambasador marki powraca Thierry Henry – wraz z inną dawną gwiazdą futbolu Davidem Beckhamem.

Centralnym punktem tegorocznej kampanii jest spot "Chip Cam" stworzony we współpracy z agencją Slap Global, który będzie emitowany do końca obecnej edycji Champions League. Nakręcona przed publicznością na stadionie San Siro w Mediolanie reklama przedstawia Henry'ego i Beckhama, którym kończą się chipsy, dlatego szukają fanów mogących im pomóc w uzupełnieniu zapasów. Kiedy znajdują ojca i córkę z torbą Lay’s, Henry i Beckham nagradzają ich, udostępniając im miejsca na trybunach obok siebie.

Czytaj też: Marka Fielmann startuje z kampanią wizerunkową "Widzimy Twoje potrzeby"

Oprócz wyemitowanej reklamy dostępna jest także długa wersja oraz materiał zza kulis, przedstawiający Beckhama i Henry'ego wyruszających w teren, aby wspólnie pracować nad kampanią.

Ponadto marka we współpracy z Meta stworzyła cyfrowe wydarzenie "Lay’s Detector". Fani, którzy podczas oglądania meczu udowodnią, że mają przy sobie Lay’s, skanując kod QR umieszczony na torebce, mają szansę wygrać ekskluzywne nagrody – w tym bilety na finał Ligi Mistrzów na stadionie Wembley w Londynie (25 maja). Mieszkańcy USA mogą wziąć udział w programie "Lay’s Detector" za pośrednictwem stron marki na Facebooku i Instagramie.

Czytaj też: Reklamy negatywnie wpływają na postanowienia noworoczne. Ale można je ograniczyć

(MAC, 27.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.