Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 14, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Biedronka uruchamia nową akcję lojalnościową. Wartość nagród to 10 mln zł

W akcji mogą brać udział klienci, którzy posiadają karty lojalnościowe Moja Biedronka (fot. materiały prasowe)

13 marca sieć sklepów Biedronka uruchomiła akcję lojalnościową o nazwie Biedronkoloteria. Do 8 kwietnia klienci Biedronki będą otrzymywali zdrapki. Wartość nagród to 10 mln zł.

W ramach akcji klienci mogą wygrać nagrody pieniężne, doładowania wirtualnego portfela i produkty marek współpracujących z Biedronką, w tym Twix, Orbit, Kamis, Tymbark, Przysnacki czy Persil.

Czytaj też: Iga Świątek kończy współpracę z Xiaomi. "Chcę być konsekwentna"

Nagrody otrzymają jedynie ci klienci, którzy mają kartę lojalnościową Moja Biedronka albo aplikację mobilną Biedronka czy wirtualną kartę lojalnościową Moja Biedronka. Celem akcji jest zwiększenie liczby posiadaczy kart lojalnościowych wśród klientów sieci. 

Agencją reklamową Biedronki jest Duda Polska. Za zakup mediów odpowiada Wavemaker.

Czytaj też: Na 30-leciu IAA Polska trochę wspominek, ale głównie – jaka przyszłość reklamy

(KAP, 14.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.