Alessandro Beda dyrektorem ds. innowacji marketingowych i marek własnych w Biedronce
Alessandro Beda powrócił do Biedronki po dwóch latach (fot. materiały prasowe)
Alessandro Beda objął stanowisko dyrektora ds. innowacji marketingowych i pozycjonowania marek własnych w sieci Biedronka (Jeronimo Martins Polska).
Do Biedronki powrócił po dwóch latach, które spędził w Grupa Eurocash, ostatnio na stanowisku private brand managing director. W latach 2019-2022 pracował w Jeronimo Martins na stanowiskach loyalty, digital & innovation director i commercial director.
Czytaj też: Maciej Wojciechowski awansował na stanowisko head of trading CE w TikToku
Wcześniej był członkiem zarządu giełdowej spółki tworzącej grupę kapitałową KCI SA, dyrektorem, digital transformation strategy lead CEE w spółce PwC Polska, chief design officerem w Vershold Group, executive creative directorem i partnerem w Duda Polska i Duda Portugal, senior art directorem w DraftFCB Portugal i art directorem w McCann Worldgroup w Portugalii, art directorem w Synapsys, Grupo Newcomm, Agil Publicidade oraz Integra w Brazylii.
(MS, 06.08.2025)










