Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 18, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Wavemaker zwiększyła przychody o ponad 12,5 proc., choć zmniejszyła zysk

Agencja uzyskała w 2024 roku 1,17 mln zł zysku netto, o 58,06 proc. mniej niż w 2023 roku (fot. materiały prasowe)

Agencja mediowa Wavemaker, wchodząca w struktury WPP Media, w 2024 roku zanotowała 929,32 mln zł przychodu i 1,17 mln zł zysku netto.

Z przekazanego do Krajowego Rejestru Sądowego sprawozdania wynika, że w ub.r. przychody ze sprzedaży były o 12,59 proc. wyższe niż w 2023 roku.

Koszty działalności operacyjnej wyniosły 924,73 mln zł i były wyższe o 13 proc. niż w 2023 roku. Agencja uzyskała 1,17 mln zł zysku netto, o 58,06 proc. mniej niż w 2023 roku.

W 2024 roku Wavemaker nawiązał współpracę z L’Oreal International, zakończył zaś z Glovo i MOL. Stali klienci agencji to IKEA, Colgate-Palmolive, Douglas, Huawei, Hisense i MSC oraz L’Oreal. Agencją kieruje Paweł Gala, CEO.

(MS, 18.07.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.