Agencja Wavemaker zwiększyła przychody o ponad 12,5 proc., choć zmniejszyła zysk
Agencja uzyskała w 2024 roku 1,17 mln zł zysku netto, o 58,06 proc. mniej niż w 2023 roku (fot. materiały prasowe)
Agencja mediowa Wavemaker, wchodząca w struktury WPP Media, w 2024 roku zanotowała 929,32 mln zł przychodu i 1,17 mln zł zysku netto.
Z przekazanego do Krajowego Rejestru Sądowego sprawozdania wynika, że w ub.r. przychody ze sprzedaży były o 12,59 proc. wyższe niż w 2023 roku.
Koszty działalności operacyjnej wyniosły 924,73 mln zł i były wyższe o 13 proc. niż w 2023 roku. Agencja uzyskała 1,17 mln zł zysku netto, o 58,06 proc. mniej niż w 2023 roku.
W 2024 roku Wavemaker nawiązał współpracę z L’Oreal International, zakończył zaś z Glovo i MOL. Stali klienci agencji to IKEA, Colgate-Palmolive, Douglas, Huawei, Hisense i MSC oraz L’Oreal. Agencją kieruje Paweł Gala, CEO.
(MS, 18.07.2025)










