TVP i sens sięgania po stare programy  |  Unmute Talents rekrutuje i ma już reklamy  |  Gospodarze flagowego programu społeczno-interwencyjnego TVP 1  |  Nowy usługodawca serwisu Wyborcza.pl  |  Polska Akademia Filmowa chce rozmów o tantiemach  |  "Gość regionów" w TVP 3  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan w TVN  |  Zmiana na antenie radiowej Jedynki  |  PAP i SGH będą współpracować  |  Wyszukiwarkom internetowym może ubyć użytkowników  |  Account director w WebTalk  |  Przetarg na promocję ARiMR  |  Linkhouse powierzyła  |  Szef zespołu śledczego "Washington Post"  |  Płatna telewizja w USA straci ponad połowę abonentów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVP i sens sięgania po stare programy  |  Unmute Talents rekrutuje i ma już reklamy  |  Gospodarze flagowego programu społeczno-interwencyjnego TVP 1  |  Nowy usługodawca serwisu Wyborcza.pl  |  Polska Akademia Filmowa chce rozmów o tantiemach  |  "Gość regionów" w TVP 3  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan w TVN  |  Zmiana na antenie radiowej Jedynki  |  PAP i SGH będą współpracować  |  Wyszukiwarkom internetowym może ubyć użytkowników  |  Account director w WebTalk  |  Przetarg na promocję ARiMR  |  Linkhouse powierzyła  |  Szef zespołu śledczego "Washington Post"  |  Płatna telewizja w USA straci ponad połowę abonentów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVP i sens sięgania po stare programy  |  Unmute Talents rekrutuje i ma już reklamy  |  Gospodarze flagowego programu społeczno-interwencyjnego TVP 1  |  Nowy usługodawca serwisu Wyborcza.pl  |  Polska Akademia Filmowa chce rozmów o tantiemach  |  "Gość regionów" w TVP 3  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan w TVN  |  Zmiana na antenie radiowej Jedynki  |  PAP i SGH będą współpracować  |  Wyszukiwarkom internetowym może ubyć użytkowników  |  Account director w WebTalk  |  Przetarg na promocję ARiMR  |  Linkhouse powierzyła  |  Szef zespołu śledczego "Washington Post"  |  Płatna telewizja w USA straci ponad połowę abonentów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 29, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzysztof Miruć znowu w reklamach Leroy Merlin

Kampanie z udziałem Krzysztofa Mirucia ponownie zostały uruchomione (screen: YouTube/Leroy Merlin Polska)

Krzysztof Miruć poinformował, że odwiesił współpracę z Leroy Merlin. Architekt zawiesił kontakty w marcu br. po tym, jak spółka nie wycofała się z Rosji, po rozpoczęciu działań wojennych w Ukrainie.

Miruć pisał w marcu, że wspólnie z Leroy Merlin zdecydował się na zawieszenie jego obecności w kampaniach.

Czytaj też: Katastrofa ekologiczna na Odrze, Ordo Iuris i Tomasz Lis to największe kryzysy wizerunkowe 2022 roku

"Jak wiecie sieć sklepów w Polsce jest częścią międzynarodowego biznesu, nie na wszystkie decyzje mają wpływ. Wiem, że angażują się bardzo w pomoc każdego dnia" – pisał na Facebooku.

Po świętach kampanie z jego udziałem ponownie zostały uruchomione. Są również emitowane na antenach kanałów należących do TVN.

Czytaj też: Polska Spółka Gazownictwa w spocie kształtuje wizerunek firmy

(KAP, 29.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.