Większość parlamentarna chce zlikwidować abonament rtv  |  Spark Foundry przejmuje  |  Propagandyści z Instytutu Ossendowskiego nabrali wody w usta  |  Iberion ze znakomitymi dziennikarzami  |  Istnienie KIM niepewne  |  49 proc. Eurozetu będzie dużo kosztować Agorę  |  Publicyści wPolityce.pl i "Sieci" uniewinnieni  |  "Królowa przetrwania" w Playerze  |  GoldenSubmarine  |  Mindshare odpowiada  |  Brand New Galaxy  |  Pięciu reporterów postrzelonych w Meksyku  |  Google zmienia zdanie i będzie płacić kanadyjskim wydawcom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Większość parlamentarna chce zlikwidować abonament rtv  |  Spark Foundry przejmuje  |  Propagandyści z Instytutu Ossendowskiego nabrali wody w usta  |  Iberion ze znakomitymi dziennikarzami  |  Istnienie KIM niepewne  |  49 proc. Eurozetu będzie dużo kosztować Agorę  |  Publicyści wPolityce.pl i "Sieci" uniewinnieni  |  "Królowa przetrwania" w Playerze  |  GoldenSubmarine  |  Mindshare odpowiada  |  Brand New Galaxy  |  Pięciu reporterów postrzelonych w Meksyku  |  Google zmienia zdanie i będzie płacić kanadyjskim wydawcom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Większość parlamentarna chce zlikwidować abonament rtv  |  Spark Foundry przejmuje  |  Propagandyści z Instytutu Ossendowskiego nabrali wody w usta  |  Iberion ze znakomitymi dziennikarzami  |  Istnienie KIM niepewne  |  49 proc. Eurozetu będzie dużo kosztować Agorę  |  Publicyści wPolityce.pl i "Sieci" uniewinnieni  |  "Królowa przetrwania" w Playerze  |  GoldenSubmarine  |  Mindshare odpowiada  |  Brand New Galaxy  |  Pięciu reporterów postrzelonych w Meksyku  |  Google zmienia zdanie i będzie płacić kanadyjskim wydawcom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 29, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polska Spółka Gazownictwa w spocie kształtuje wizerunek firmy

Kampanię przygotował dział komunikacji Polskiej Spółki Gazownictwa (screen: YouTube/Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o.)

Polska Spółka Gazownictwa zrealizowała spot wizerunkowy z udziałem aktorów, a także trzech pracowników firmy. Film ma pokazywać, na czym polega ta praca i pokazać jej dużą odpowiedzialność.

"Pracownicy Polskiej Spółki Gazownictwa zdają praktycznie codziennie egzamin z niezawodnego i bezpiecznego transportu paliw gazowych. Chcieliśmy pokazać, że dbałość o bezpieczeństwo Polaków jest również bardzo ważną częścią zadań realizowanych przez nich" – powiedział Robert Więckowski, prezes zarządu PSG.

Czytaj też: Euvic media wypromuje województwo podlaskie w zagranicznej prasie

Kampanię przygotował dział komunikacji Polskiej Spółki Gazownictwa.

(29.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.