Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 03, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Love Island. Wyspa miłości" i program Dody najchętniej oglądane w Polsat Go

Program "Love Island. Wyspa miłości" zajmuje w Polsat Go pierwsze miejsce, a tuż za nim jest "Doda. 12 kroków do miłości" (fot. Paweł Wodzyński/East News)

Reality show "Love Island. Wyspa miłości" i "Doda. 12 kroków do miłości" są najpopularniejszymi propozycjami programowymi w serwisie Polsat Go (Grupa Polsat Plus) – ustalił "Presserwis". Wyniki mocno różnią się od rankingu najpopularniejszych propozycji w tradycyjnej telewizji według Nielsen Media.

Pod względem liczby wyświetleń szósta edycja "Love Island. Wyspa miłości" zajmuje w Polsat Go pierwsze miejsce, a tuż za nią jest nowy program "Doda. 12 kroków do miłości".

Czytaj też: Popularne w TV: "Tak to leciało" ciągnie w górę, Doda dobrze, Janachowska w dół

Medioznawca Maciej Myśliwiec ocenia, że zarówno "Love Island. Wyspa miłości", jak i "Doda. 12 kroków do miłości" cieszą się dużą popularnością nie tylko wśród bardzo młodych widzów, ale też wśród odbiorców ok. 30 roku życia.

– Są to programy stricte rozrywkowe, które nie są skierowane do wymagającego widza. Można je nazwać tzw. zapychaczami czasu, dlatego właśnie mają tak wysoką oglądalność w internecie – mówi "Presserwisowi" Myśliwiec.

W czołówce najpopularniejszych pozycji Polsat Go są też seriale kryminalne TV 4 "Policjantki i policjanci" oraz "Sprawiedliwi. Wydział kryminalny", a także serial obyczajowy Polsatu "Pierwsza miłość".

Czytaj też: TVN nadaje od 25 lat. Dziś specjalne wydania programów

To wyniki mocno różniące się od rankingu najpopularniejszych propozycji w tradycyjnej telewizji. Wśród najchętniej oglądanych programów w jesiennej ramówce Polsatu są bowiem: "Kabaret na żywo. Młodzi i moralni" (średnio 1,71 mln widzów po pierwszych trzech odcinkach), "Twoja twarz brzmi znajomo" (1,44 mln widzów po czterech odcinkach) i "Dancing with the Stars.

Taniec z gwiazdami" (1,3 mln widzów po trzech odcinkach). Z kolei np. "Doda. 12 kroków do miłości" w Polsacie po pierwszych trzech odcinkach notowała średnio 755 tys. widzów.

Czytaj też: TVN o wpisie Wendzikowskiej: "Zdarzały się niestety zachowania, które nie powinny były mieć miejsca"

(MNIE, 03.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.