Romaszewska-Guzy zwolniona dyscyplinarnie z TVP. Zarzuty wobec dziennikarki  |  Jacek Kurski stara się o powrót  |  Just po przetargu  |  Nisztor mijał się z prawdą  |  Cennik TVP na kwiecień  |  "Mam talent" z lepszym startem  |  Wicedyrektor Polskiego Radia dla Zagranicy  |  Radio Lublin  |  Gospodarz "Poranka Dwójki"  |  "Taniec z gwiazdami" Polsatu zyskał  |  Wicenaczelny w Dziennik.pl  |  Nowa audycja Polskiego Radia 24  |  Apel o solidarność z mediami publicznymi na Słowacji  |  Nowy klient K+PR  |  Hand Made poprowadzi  |  Brand Kolektyw wygrała  |  Kanada bada TikToka pod kątem bezpieczeństwa  |  Z Meta odchodzi główna psycholożka z powodu nieusuwania z Instagrama samookaleczeń  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Romaszewska-Guzy zwolniona dyscyplinarnie z TVP. Zarzuty wobec dziennikarki  |  Jacek Kurski stara się o powrót  |  Just po przetargu  |  Nisztor mijał się z prawdą  |  Cennik TVP na kwiecień  |  "Mam talent" z lepszym startem  |  Wicedyrektor Polskiego Radia dla Zagranicy  |  Radio Lublin  |  Gospodarz "Poranka Dwójki"  |  "Taniec z gwiazdami" Polsatu zyskał  |  Wicenaczelny w Dziennik.pl  |  Nowa audycja Polskiego Radia 24  |  Apel o solidarność z mediami publicznymi na Słowacji  |  Nowy klient K+PR  |  Hand Made poprowadzi  |  Brand Kolektyw wygrała  |  Kanada bada TikToka pod kątem bezpieczeństwa  |  Z Meta odchodzi główna psycholożka z powodu nieusuwania z Instagrama samookaleczeń  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Romaszewska-Guzy zwolniona dyscyplinarnie z TVP. Zarzuty wobec dziennikarki  |  Jacek Kurski stara się o powrót  |  Just po przetargu  |  Nisztor mijał się z prawdą  |  Cennik TVP na kwiecień  |  "Mam talent" z lepszym startem  |  Wicedyrektor Polskiego Radia dla Zagranicy  |  Radio Lublin  |  Gospodarz "Poranka Dwójki"  |  "Taniec z gwiazdami" Polsatu zyskał  |  Wicenaczelny w Dziennik.pl  |  Nowa audycja Polskiego Radia 24  |  Apel o solidarność z mediami publicznymi na Słowacji  |  Nowy klient K+PR  |  Hand Made poprowadzi  |  Brand Kolektyw wygrała  |  Kanada bada TikToka pod kątem bezpieczeństwa  |  Z Meta odchodzi główna psycholożka z powodu nieusuwania z Instagrama samookaleczeń  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 12, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nielsen: o 5 proc. spadły w lipcu wpływy reklamowe telewizji

Telewizje monitorowane przez Nielsena wyemitowały w lipcu 3,75 mln reklam - o 1,9 proc. więcej niż rok temu (fot. Pixabay.com)

W lipcu 2022 roku cennikowe wpływy reklamowe stacji telewizyjnych były o 5,1 proc. niższe niż w lipcu 2021 roku, kiedy trwały Mistrzostwa Europy w piłce nożnej i letnie igrzyska olimpijskie.

Z danych cennikowych Nielsen Media, które nie uwzględniają rabatów, wynika, że największe wpływy z reklam w lipcu uzyskał Polsat – 348,78 mln zł, co oznacza spadek o 14,73 proc. w porównaniu z analogicznym okresem zeszłego roku.

Czytaj też: "Fakty" najchętniej oglądanym programem informacyjnym w lipcu

Przychody reklamowe TVN wzrosły o 4,25 proc. (do 177,36 mln zł), TVP 1 spadły o 7,19 proc. (do 138,28 mln zł), a TVP 2 poszły w górę o 5,87 proc. (do 93,14 mln zł).

Najwięcej na reklamę w telewizji przeznaczył w lipcu farmaceutyczny Aflofarm – cennikowa wartość jego kampanii wyniosła 149,66 mln zł (spadek o 15,37 proc.). Wśród największych reklamodawców w telewizji były też: Natur Produkt Pharma – 60,98 mln zł (wzrost o 20,1 proc.) i PepsiCo – 41,99 mln zł (w górę o 65,43 proc.).

Telewizje monitorowane przez Nielsena wyemitowały w lipcu 3,75 mln reklam – o 1,9 proc. więcej niż rok temu.

Czytaj też: "Fakt", "SE" i "GW" najlepiej sprzedają się w dni, kiedy dołączają dodatki telewizyjne

(MNIE, 12.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.